سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان گفت: بهمن امسال بیست و پنجمین جشنواره ادبی استان به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.

شناسه خبر: 11489

به گزارش نشاط شهر به  نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام کاروند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان، در نشست اداره فرهنگ و ارشاد کمبود نیرو را مهمترین چالش این اداره  عنوان کرد و گفت: در بهمن ماه میزبان جشنواره ادبی استان هستیم و هنرمندان تا دی ماه فرصت ارسال اثر دارند.

او با بیان اینکه ۱۵۰ هنرمند در این شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد ساماندهی شده اند، افزود: در جشنواره هنر‌های تجسمی استان، ۴ هنرمند در رشته‌های عکاسی، طراحی و نقاشی، نفرات برگزیده شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثاربه این جشنواره ۲۵ دی ماه ۹۹ بوده و علاقمندان می‌توانند از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان، آثار خود را ارائه دهند و یا آثار خود را  به صورت پستی به شهرستان بهار، خیابان پانزده خرداد، مجتمع فرهنگی و هنری آیت‌الله بهاری ارسال کنند.

 جایزه ادبی استان همدان با هدف فراهم آوردن زمینه‌های مناسب جهت شکوفایی استعداد‌های علاقمندان، ایجاد تحرک و پویایی در حوزه شعر و داستان و ایجاد فضای سازنده جهت تبادل آرا و افکار اهالی قلم برگزار می‌شود.

این جشنواره در سه بخش شعر (قبل از نیما، بعد از نیما)، داستان کوتاه و کتاب (مجموعه شعر و داستان) برگزار می‌شود. دو بخش آزاد و ویژه با موضوعات جهش تولید، نماز و نیایش، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و حقوق شهروندی از دیگر ابعاد این جشنواره است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر
Error
Whoops, looks like something went wrong.