سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/5/24 22:13:56
در دیدار تشکل های مردمی با اعضای شورای شهر تاکید شد:

در انتخاب شهردار، فردی توانمند و بومی را مد نظر قرار دهید

گروهی از تشکل های مردمی و فعالین اجتماعی شهر بهار با اعضای شورای ششم شهر بهار دیدار داشتند و حضور در این جایگاه را به آنها تبریک گفتند.

شناسه خبر: 11515

گروه - مرضیه کریمی رادپور :

به گزارش نشاط شهر، عصر روز گذشته به مناسبت گرامیداشت روز تشکل ها، تعدادی از سمن ها و فعالین اجتماعی شهر بهار در دیدار با اعضای شورای شهر دوره ششم ، ضمن تبریک به اعضای جدید شورا به بیان دغدغه های خود با اعضای شورای شهر بهار پرداختند.

در این دیدار هر یک از اعضا به بیان برخی مسائل و مشکلات شهر و دغدغه های خود پرداختند و با تشریح پتانسیل موجود در تشکل های مردمی برای کمک رسانی در امور شهری اعلام آمادگی کردند.

تشکل های مردمی همچنین بر انتخاب یک فرد توانمند و ترجیحا بومی به عنوان شهردار تاکید کرده و منافع مردم و شهر را به عنوان خط قرمز خود بیان داشتند.

حسین فیض الهی، رئیس شورای شهر بهار که هم اکنون دومین دوره حضورش در شورای شهر را تجربه می کند، با تبریک روز تشکل ها بر لزوم استفاده از ظرفیت تشکل ها در شهر تاکید کرد و با اشاره به دغدغه مردم در انتخاب شهردار در خصوص برگزاری جلسه ای با نماینده مردم بهار و کبودراهنگ اظهار داشت: ما با آقای توسلی جلسه داشتیم و دستمان برای انتخاب شهردار پر است و در انتخاب روسای ادارات پیشنهاداتی به ایشان داده ایم ، ما بیش از ده گزینه موثر پیش روی خود داریم که شاید تنها یکی از اینها به عنوان شهردار انتخاب شود، اما اجازه دهید تا گزینه های مد نظر ما پنهان بماند، اگر این افراد را اعلام کنیم ممکن است گزینه های ما سوخت شوند.

فیض الهی در ادامه به اصلاحیه مرز تقسیمات سیاسی اشاره کرد و گفت: قسمت عمده ای از مرز تقسیمات سیاسی اصلاح شده، اما در حد انتظار و رضایت ما نیست و ما نیز در حال پیگیری آن هستیم.

یدالله ادیب که حضور در دوره سوم شورای شهر را تجربه می کند و از پیشکسوتان شورای شهر بهار است با بیان برخی مشکلات موجود از تغییر و تحول سخن گفت و انتخاب شهردار را یکی از مهمترین تصمیمات شورای شهر دانست.

محسن ایوبی دیگر عضو شورای شهر بهار که اولین دوره حضور در شورای شهر بهار را تجربه می کند با به کاربردن اصطلاح افسردگی فرهنگی در شهر بهار ، جدایی نسل جدید از فرهنگ قدیمی و اسلامی را یکی از معضلات شهر نام برد و به کمبود جشنواره های مختلف فرهنگی مانند جشنواره سیب زمینی تاکید کرد و خواستار کمک گروه ها و تشکل های مختلف مردمی برای برگزاری چنین جشنواره هایی در سطح شهر شد.

 مرضیه تقی پور دیگر عضو شورای شهر بهار که مسئولیت کمیسیون بانوان شورای شهر را بر عهده دارد، از بانوان فعال اجتماعی و تشکل های مردمی برای کمک رسانی در این کمیسیون دعوت کرد و با اشاره به جلسات فشرده شورای شهر در انتخاب شهردار گفت: ما به دنبال گزینه توانمند هستیم که بتواند تحولی در شهر ایجاد کند، اگر چنین گزینه ای بومی نیز باشد ما را به هدفمان نزدیکتر کرده است.

سعید ماهری پیرو، دیگر عضو جوان شورای شهر بهار با تقدیر از فعالیت های مستمر سازمان های مردم نهاد، به نبود مرکز گردشگری در شهر بهار و تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شورای شهر در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: طرح هر روستا یک سمن طرح بسیار درخوری است که می تواند به همبستگی شهر بهار با دیگر روستاها کمک کند.

وی در مورد انتخاب شهردار گفت: ما به دنبال یک شهردار توانمند هستیم و بومی و غیر بومی برای ما مهم نیست و ما به دنبال تغییر در شهر هستیم و از ایده و نظرات تشکل ها استفاده می کنیم.
در ادامه به مناسبت روز خبرنگار از مرضیه کریمی رادپور مدیرمسئول و صاحب امتیاز مجموعه خبری نشاط شهر بهار تجلیل شد.

شایان ذکر است که مرضیه کریمی در انتخابات شورای شهر جایگاه ششم را به خود اختصاص داد و هم اکنون عنوان عضو علی البدل شورای شهر را دارد.

 

 

 

 

انتهای پیام/


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی