سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/6/21 15:39:28

مهلت معرفی فارغ التحصیلان سال ۱۳۹۹

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: همه مشمولانی سرباز وظیفه که در تمامی مقاطع تحصیلی از خرداد تا شهریور سال ۹۹ فارغ التحصیل شده اند می‌بایست تا پایان شهریور امسال نسبت به معرفی خود اقدام نمایند.

شناسه خبر: 11652

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، سرهنگ مرتضی حیدری، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: با توجه به تشدید شرایط کرونایی در کشور و تأخیر در اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، به کلیه مشمولانی که در تمامی مقاطع تحصیلی در ماه‌های خرداد تا شهریور سال ۹۹ فارغ التحصیل شده اند و می‌بایست تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ نسبت به معرفی خود اقدام نمایند.

او افزود: مهلت معرفی آنان به مدت یک ماه تا تاریخ ۱۴۰۰ مهر۳۰ تمدید می‌شود تا در صورت قبولی در نیمسال اول سال تحصیلی مهر ۱۴۰۰  ثبت نام و با احراز شرایط از معافیت تحصیلی بهره‌مند گردند.

حیدری گفت: در صورت قبول نشدن یا عدم ادامه تحصیل مشمولان موظفند حداکثر تا پایان مهر ۱۴۰۰ برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود یا اخذ برگه اعزام اقدام نمایند.

او افزود: کلیه مشمولانی که برابر ضوابط قانونی برای تکمیل ظرفیت و یا شروع به تحصیل در نیم سال دوم تا بهمن ۱۴۰۰ پذیرفته می‌شوند تنها تا تاریخ  ۳۰ مهر مهلت معرفی دارند و پس از اخذ برگ اعزام بدون غیبت با ارائه گواهی قبولی در دانشگاه از تسهیلات تمدید تاریخ اعزام که اعلام خواهد شد بهره‌مند می شوند.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون