سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/6/23 12:37:22
مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار خبر داد

برگزاری برنامه‌ سه‌شنبه‌های مهدوی در پایگاه شهیده موسوی بهار

مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار از برگزاری برنامه‌ سه‌شنبه‌های مهدوی در پایگاه شهیده موسوی بهار خبر داد.

شناسه خبر: 11664

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری بسیج ، کبری بهرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگذاری بسیج در بهار با اشاره به اینکه راه و روش امام حسین (ع) باید همواره نصب العین همگان باشد و مراسم عزاداری منحصر به محرم و صفر نباشد، اظهار داشت: با توسل به شهدا و ائمه اطهار (ع)هر هفته مراسم سه شنبه های مهدوی با قرائت دعای توسل و هدیه ۱۴ هزار شاخه گل صلوات نذر قدم‌های یوسف زهرا با حضور پر شور بسیجیان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور اهالی روستای آبرومند برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم ختم چله زیارت عاشورا از اول محرم به مدت ۴۰ روز با حضور بسیجیان در حسینیه حضرت علی اکبر (ع) روستای آبرومند با حضور اهالی روستا و به همت پایگاه شهیده موسوی در حال برگزاری است.

مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار به برگزاری مراسم دعای پر فیض ندبه اشاره کرد و افزود: قرائت دعای ندبه هر جمعه با حضور مهدی یاوران روستای آبرومند در مزار پاک شهدا و حسینیه روستا برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مجلس عزای اباعبدالله الحسین (ع) در دهه اول ماه صفر نیز درحال برگزاری بوده و سعی شده است با استفاده از فرصتی که مراسم عزاداری مهیا کرده اقدام به برگزاری نشست‌های بصیرتی کنیم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون