سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/7/1 17:32:55
مسئول واکسیناسیون شهرستان بهار:

بیش از ۶۵ درصد از جمعیت هدف در شهرستان بهار واکسینه شده اند.

مسئول واکسیناسیون شهرستان بهار از واکسینه شدن حدود ۶۵ درصد از جمعیت مورد هدف واکسیناسیون در شهرستان خبر داد.

شناسه خبر: 11738

به گزارش نشاط شهر، مسئول واکسیناسیون شهرستان بهار از واکسینه شدن حدود ۶۵ درصد از جمعیت مورد هدف واکسیناسیون در شهرستان خبر داد.

رحیمی، مسئول واکسیناسیون شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر در پاسخ به چگونگی خدمات دهی مراکز واکسیناسیون اظهار داشت: در حال حاضر ۱۷ مرکز واکسینه در شهرستان بهار موجود است و ۱۲ تیم سیار که به روستاهای شهرستان خدمات دهی می کنند، که علاوه بر خدمات دهی درمراکز به کسانی که ناتوان هستند در منازل آنها واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

رحیمی افزود : در حال حاضر ما چهار مرکز ثابت در بهار ، صالح آباد ، مهاجران و لالجین داریم که روزانه در حال فعالیت میباشند.

وی ادامه داد: از نظر موجودی واکسن مشکلی نداریم و دارای سه نوع از واکسن برکت ، سینوفارم ، آسترازنکا  هستیم و خوشبختانه  تا به امروز اعتراضی نسبت به واکسن و شرایط واکسیناسیون نداشتیم و در صورت دریافت ثبت و به وزارت خانه ارسال خواهیم کرد.

مسئول واحد واکسیناسیون شهرستان بهار گفت: روزانه در شهرستان بهار ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ نفر واکسینه میشوند که در روز های اخیر مراجعه کنندگان دارای طیف سنی ۱۸ تا ۴۵ سال بوده اند.

رحیمی در پایان تصریح کرد: عوارض بعد از واکسیناسیون تا حدودی به سیستم ایمنی فرد بستگی دارد و دارای شدت و ضعف در افراد است و هیچ واکسنی بر دیگری ارجحیت ندارد .

 

نفیسه صیدقلی پور

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی