سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/7/4 09:47:49
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در نشست دهیاران و مسئولین ادارات در لالجین:

مسئولان نباید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند

جلسه بررسی و پیگیری مشکلات منطقه لالجین با حضور دکتر توسلی نماینده شهرستانهای بهار و کبودرآهنگ برگزار شد.

شناسه خبر: 11754

به گزارش نشاط شهر ،جلسه بررسی و پیگیری مشکلات منطقه لالجین با حضور دکتر توسلی نماینده شهرستانهای بهار و کبودرآهنگ برگزار شد.

 

در این جلسه امام جمعه لالجین با انتقاد از کم کاری بعضی از مسولین گفت:زیبنده نظام و انقلاب نیست امروز با یک تانکر به بعضی از روستاها آب رسانی شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین محققی گفت:در حوزه مسکن چه مسکن مهر و مسکن ملی در شهر لالجین هیچ اقدامی نشده است در حالی که در این شهر بعضی از مردم به ویژه جوانان با مشکل تهیه مسکن مواجه هستند.

 

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی نیزگفت: گردهمایی مسولین و دهیاران بررسی نیازها و مشکلات اساسی شهر و روستا است.

 

دکتر توسلی افزود: مسولان نباید از زیر بار مسولیت خود شانه خالی کنند و مشکلات را گردن دیگران بیندازند.

 

وی گفت: بخشدار،مسولین ادارات و دهیاران باید مشکلات در شهرها و روستاها در حوزه های مختلف را روی میز بریزند وهر کدام به سهم خود آن مشکلات را بررسی و نسبت به حل آنها اقدام کنند.

 

در این جلسه شهردار و اعضای شورای شهر نیز هرکدام مشکلات شهر در حوزه بدهی شهرداری، بازنگری در توزیع اعتبارات بر اساس شاخص ها،شبکه فاضلاب شهر لالجین، شهرک صنعتی در حوزه تلفن ثابت ،جابجای تیرهای برق در مسیر بعداز تعریض معابر،تعطیلی دو مرکز اموزش عالی،اوقاف،دو بانده شدن مسیرهای پرتردد به لالجین، موزه سفال،زیر گذرراه آهن در مسیر لالجین، آب شرب و کیفیت آن را بیان کردند.

 

همچنین دهیاران و جمعی از اعضای شورای روستاهای بخش مشکلات روستای خود در حوزه راه،بهداشت،تغییر کاربری زمین ها،آنتن دهی اینترنت،پل روگذر راه آهن، پروژه‌های  عمرانی روستای،روکش و آسفالت مسیر های روستایی،اب شرب،کانال و فاضلاب روستایی ،زیر ساخت های ورزش ،روشنایی معابر از جمله مشکلات روستایی خود پرداختند.

 

در پایان مقرر شد بعد از صورتجلسه سهم هرکدام از ادارات در حل مشکلات ارائه شده مشخص وبررسی و پیگیری شود.

 

خبرگزاری صدا وسیما لالجین

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی