سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/7/20 15:34:39
شهردار بهار در نشست با تعدادی از اعضای مجموعه خبری نشاط شهر:

رسانه برای فرهنگسازی در شهر به کمک شهرداری بیاید

شهردار بهار در نشست با تعدادی از اعضای مجموعه خبری تحلیلی نشاط شهر و ماهنامه نشاط بهار بر نقش سازنده و موثر رسانه در فرهنگسازی تاکید کرد و گفت: رسانه ها برای فرهنگسازی در شهر باید به کمک شهرداری بیایند.

شناسه خبر: 11843

گروه - مرضیه کریمی رادپور : به گزارش نشاط شهر، پیش از ظهر امروز نشست تعدادی از اعضای مجموعه خبری نشاط شهر بهار در قالب سایت خبری نشاط شهر و نشریه نشاط بهار با شهردار بهار، مهندس مهدی مجیدی برگزار شد.

 

در این جلسه در خصوص کارکردهای رسانه ای در بالا بردن فرهنگ شهر بحث و گفتگو شد و بر جایگاه و اثر رسانه در شهر علی الخصوص نشاط شهر تاکید شد.

 

شهردار بهار با برشمردن برخی از امور شهرداری، مواردی همچون پرداخت عوارض، ساماندهی آرامستان، نخاله های ساختمانی، پساب منازل و فرار سرمایه گذار از شهر را نیازمند فرهنگسازی برای همراهی مردم دانست که رسانه می‌تواند به خوبی در آن عمل کرده و رویکرد و دیدگاه مردم را نسبت به آن تغییر دهد.

 

مجیدی با بیان اینکه شهر خوب با شهروندان خوب ساختنی است اظهار داشت: در شهر بهار تنها ۵ درصد مردم عوارض می پردازند و این فرهنگ برای مردم باید شکل گیرد تا خود بیایند و عوارضشان را بپردازند، چرا که تا وقتی مردم عوارضشان را نپردازند، نمی‌توان کاری در شهر پیش برد.

 

وی همچنین از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض خبر داد و گفت: افرادی که در کمیسیون ماده ۱۰۰ به شهرداری بدهکارند تا ۲۰ آبان مشمول ۳۰ درصد تخفیف می شوند، همچنین تخفیف ۱۵ درصدی عوارض نوسازی تا ۲۰ آبان در نظرگرفته شده است.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی