سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه آموزشی نماز با حضور حجت الاسلام حاج آقا رضایی، رئیس و کارشناسان در سالن جلسات اداره بهزیستی شهرستان بهار برگزارشد.

شناسه خبر: 11868

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ، رئیس اداره بهزیستی ضمن خوشامد گویی و قدردانی گفت: نماز نه تنها قرب و نزدیکی به خداوند را برای انسان به ارمغان می آورد بلکه تاثیرات آن در زندگی فردی و اجتماعی انسان نیزبی شمار است، آثاری که در بهبود زندگی آدمی نقش بسزایی دارد و بی شک با برپا داشتن نماز، با توجه به آثار و فواید بیشمار آن، جامعه رفته رفته به سوی کمال و سعادت، پیش می رود.

منوچهر نوروزی افزود: جلسات آموزشی را میتوان به سوی مراکز مثبت زندگی جهت بهره مندی جامعه هدف نیز سوق داد.

حجت الاسلام رضایی به آثار فردی نماز مانند تهذیب نفس و آرامش دل ها اشاره کرد و افزود: قدرت این آثار فردی نماز به قدری است که در سطح جامعه اشاعه می یابد و افزایش تعامل اجتماعی، وحدت و آرامش اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ  به دلیل باورهای عمیق دینی توجه به نماز پررنگ بوده است، افزود: در این زمینه اگر کمبودی احساس می شود به دلیل ضعف در برنامه ریزی های فردی است.

حجت الاسلام رضایی خاطر نشان کرد: تاثیر فزاینده خرد ورزی حاصل از نماز، سلامت اجتماعی به دنبال انضباطی که به واسطه نماز ایجاد می شود و حتی آرامش اقتصادی به دنبال توکل در نماز و استعانت از خداوند از نتایج پنهان اقامه نماز در زندگی فردی و اجتماعی است. نماز وسیله ی پرورش فضایل اخلاقی و تکامل معنوی انسان است. این جلسه آموزشی با صلواتی پایان یافت.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی