سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح امروز علی اکبر محرابیان وزیر نیرو با همراهی استاندار همدان، جمعی از نمایندگان مرد شهرستانهای استان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران استان از تصفیه خانه طرح آب رسانی سد تالوار به همدان بازدید نمودند .

شناسه خبر: 11877

به گزارش نشاط شهر ، صبح امروز علی اکبر محرابیان وزیر نیرو با همراهی استاندار همدان، جمعی از نمایندگان مرد شهرستانهای استان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران استان از تصفیه خانه طرح آب رسانی سد تالوار به همدان بازدید نمودند .

 

وزیر نیرو در سفر یک روزه به استان همدان پس از بازدید از سد تالوار زنجان، از مسیر خطوط انتقال آب سد تالوار به همدان ، تصفیه خانه طرح آب رسانی سد تالوار به همدان (روستای شیخی جان از توابع بخش لالجین شهرستان بهار) ، سد اکباتان و تصفیه خانه اکباتان بازدید ودر پایان برنامه خود با حضور در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان به بررسی مشکلات و نیازهای استان در حوزه آب و برق خواهند پرداخت .

وضعیت اجرای موجود پروژه طرح انتقال آب همدان از سد تالوار با لوله گذاری به طول ۱۲۲ کیلومتر ،احداث مخازن به میزان ۱۰۰ هزار متر مکعب ،عملیات سویل تصفیه خانه ۴۵%، برق رسانی با قدرت ۱/۵مگاوات به طول ۱۶ کیلومتر و پیشرفت فیزیکی ۶۴%  کل طرح می باشد

 

روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.