سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/8/5 22:53:16
به مناسبت روز کوهنورد و هفته تربیت بدنی

تجلییل از پیشکسوتان کوه نوردی در بهار

به مناسبت روز کوهنورد و هفته تربیت بدنی و ورزش از پیشکسوت رشته کوهنوردی تجلیل به عمل آمد.

شناسه خبر: 11902

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، به مناسبت روز کوهنورد و هفته تربیت بدنی و ورزش صبح دیروز از آقای نوری غلامی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که جمعی از مسولین،سرپرستان و اعضای گروههای کوهنوردی شهرستان حضور داشتند از نوری غلامی پیشکسوت شهرستان و فاتح قلل مختلف کشور در کنار دیگر پیشکسوتان فعالان این رشته ورزشی تجلیل به عمل آمد.

 

در این مراسم صفی زاده رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار ضمن قدردانی از تلاشهای وافر کوهنوردانی که با همت والای خود توانستند افتخارات ارزشمندی را برای این رشته ورزشی کسب کنند

گفت :ورزش کوهنوردی تنها ورزشی است که جایگاه قهرمانی ندارد.هر چند کوهنوردان بر سکوی افتخار نمی ایستند و در میادین ورزشی برایشان فریاد نمی کشند ، اما رشته های محبت قلبهای آنان را به یکدیگر پیوند می دهد که باعث می شود دوباره صعود نمایند.

ايشان در ادامه هدف ازاین دیدار را بررسی مسايل بازدارنده و منفی در کوهنوردی استان برشمرد و بیان کرد:با جمع آوری پیشنهادات سازنده کوهنوردان دراینده بتوان در تصمیم گیری ها و هدف گذاری های کوهنوردی در شهرستان اتفاق نظر وجود داشته باشد.

صفی زاده با اشاره به تنوع رشته های کوهنوردی ( کوهپیمایی - سنگنوردی - دیواره نوردی - یخنوردی - غارنوردی - اسکی - کویرنوردی و ...) وجود استعدادهای انسانی و طبیعت بکر و دوست داشتنی استان همدان را مثبت ارزیابی کرد وگفت: در اکثر زمینه های فوق امکان رشد و ترقی و مطرح شدن در کشور وجود دارد که باید با همفکری و تعامل سازنده و به دور از حاشیه ها به این اهداف دست یافت.

 

صفی زاده عشق به طبیعت را عشق به زندگی دانست و افزود کوهنوردی عشق به طبیعت است و عشق به طبیعت ورزش ما نیست، باور ماست.

 

درپایان مراسم از پیشکسوت این رشته ورزشی از سوی هیآت کوهنوردی شهرستان تقدیر بعمل آمد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی