سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مراسم گرامیداشت روز ۱۳ آبان و یادواره شهدای دانش آموز در مصلای شهر بهار با حضور دانش آموزان شهر بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 11943

به گزارش نشاط شهر، مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان و یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان بهار با حضور امام جمعه، فرماندار، خانواده معظم شهدا، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیر آموزش و پرورش ،بخشدار مرکزی، شهردار و شورای اسلامي شهر، جمعی از مسئولین وجامعه فرهنگیان و دانش آموزی و با سخنرانی سید رضا موسوی فرمانده یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان صبح امروز در مصلای شهر بهار برگزار شد

 

در این مراسم رضا موسوی فرمانده یگان امنیتی سپاه سخنران ویژه مراسم یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و استکبار ستیزی را گرامی داشت و به اهمیت توجه دانش آموزان به استکبار ستیزی تاکید کرد.

 

 فرمانده یگان امنیتی سپاه اظهار داشت: اگر ما امروز نفس و حرفی برای گفتن داریم از بزرگ مردانگی شهیدان دانش آموز است که با سن کم کار بزرگی انجام داده و بالاترین سرمایه زندگیشان را فدای وطن کردند و به طبقه اخلاص شهادت نایل شدند.

 

️موسوی همچنین افزود: ما امروز برای عهد بستن  با همه دانش آموز ها اینجا جمع شده ایم تا دست در دست هم و به وصیت شهدا عمل کنیم.

 

وی در ادامه سخنانش به اهمیت حجاب و حمایت عملی از ولایت تاکید کرد و گفت: ما تمام تلاش خود را برای حفاظت و توسعه میهن عزیزمان به کار می گیریم و دانش آموزان که سرمایه های آینده کشور هستند مهمترین رکن در این باره خواهند بود.

 

در آخر این مراسم قرائت قطعنامه ۱۳ آبان و تجلیل از سه نفراز دانش آموزان برتر قرآنی صورت گرفت.

 

فاطمه بدرلو

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون
Error
Whoops, looks like something went wrong.