سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

ظهر امروز خبردار شدیم که مراسم تودیع و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در فرمانداری بهار برگزار شده است و مهدی عباسی به جای علیرضا صفی زاده زین پس سکاندار ورزش و جوانان شهرستان بهار خواهد شد.

شناسه خبر: 11948

گروه - مرضیه کریمی رادپور : به گزارش نشاط شهر ، این مراسم به قدری یکباره و بی مقدمه صورت گرفت که حتی کادر اداره ورزش شهرستان نیز تا صبح امروز از آن خبر نداشتند و خبر اهالی ورزش شهرستان را در بهت فرو برد، چرا که ورزش و جوانان شهرستان بعد از مدتها بی ثباتی با حضور علیرضا صفی زاده که از نیروی جوانی و با انگیزه بالا برخوردار بود به ثبات نسبی رسیده بود و اغلب ورزشکاران و ورزش دوستان رضایتمندی بالایی از عملکرد وی در طول مدت مدیریتش داشتند.

 

گفتنی است که این تودیع زمانی از سوی مدیر کل ورزش استان رخداد که هنوز ارکان دولت جدید مشخص نشده و همگان پیش از آنکه منتظر تغییرات در مدیریت ادارات باشند، برای تغییر در سمت فرمانداری گمانه زنی می کنند و منتظر سیاست‌های دولت جدید در شهرستان بودند و مطمئنا مدیر کل ورزش استان باید پاسخی درخور در این باره برای افکار عمومی داشته باشد.

 

شایان ذکر است که حدود سه ماه پیش نیز زمزمه هایی از جابجایی رئیس اداره ورزش و جوانان بهار به گوش می رسید که در این راستا تعدادی از فعالین اجتماعی و ورزشکاران بهاری با حضور در اداره کل ورزش، از مدیر کل ورزش تقاضای ادامه کار صفی زاده در این سمت در شهرستان بهار را داشتند، اما گویا پاسخ مثبت به این تقاضاها چند ماهی بیشتر اجابت نشد و امروز بالاخره رئیس اداره ورزش بهار تودیع شد تا بار دیگر شاهد موجی متلاطم در دریای تازه آرام گرفته ورزش و جوانان بهار باشیم.

 

آنچه که در این جابجایی برای ورزش دوستان شهرستان باعث ابهام شده کم رنگی نقش #شورای_شهر، #فرماندار و #نماینده_شهرستان بهار و عدم توجه به خواسته و رضایتمندی مردم است.

 

سوال اینجاست که آیا قرار است تغییراتی در این سطح از مدیریت شهرستان بدون اطلاع ارکان شهرستان صورت گیرد؟ و اگر این جابجایی با اطلاع قبلی بوده چرا هیچ عکس العملی از سوی آنها دیده نشده است.

 

امیدواریم اعضای شورای شهر، نماینده مردم و فرماندار شهرستان حساسیت بیشتری نسبت به جابه جایی مدیران شهرستان نشان دهند و رضایتمندی عمومی را نیز در این باره مد نظر خود قرار دهند.

 

علی ایحال برای علیرضا صفی زاده یکی از جوانترین مدیران شهرستان بهار آرزوی کامیابی و برای مهدی عباسی رئیس جدید ورزش و جوانان شهرستان آرزوی موفقیت داریم.

 

مرضیه کریمی رادپور

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی