سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

علیرضا صفی زاده: دو سال قبل در شرایطی مسئولیت خطیر اداره ورزش و جوانان را پذیرفتم که این اداره از ابعاد مختلف درگیر چالش‌های گوناگونی شده بود. یکی از این چالش‌ها، حاشیه‌ها و بدهی های پدید آمده با توجه به روش‌های پیشبرد امور در گذشته بود که متاسفانه شرایط خوبی بر ورزش بهار حاکم نبود؛ چالش دیگر عدم ساماندهی هیات های ورزشی؛ عدم توجه به سازمان های مردم نهاد و ساماندهی اماکن ورزشی بود که متاسفانه این موضوع باعث ایجاد بدهی ها و نابسمانی در مجموعه اماکن ورزشی شده بود.

شناسه خبر: 11950

زندگی صحنهٔ یکتای هنرمندی ماست

هرکسی نغمهٔ خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته بجاست

خرّم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

 

مردم شریف و ورزش دوست شهرستان بهار

با سلام و احترام 

 

دو سال قبل در شرایطی مسئولیت خطیر اداره ورزش و جوانان را پذیرفتم که این اداره از ابعاد مختلف درگیر چالش‌های گوناگونی شده بود. یکی از این چالش‌ها، حاشیه‌ها و بدهی های پدید آمده با توجه به روش‌های پیشبرد امور در گذشته بود که متاسفانه شرایط خوبی بر ورزش بهار حاکم نبود؛ چالش دیگر عدم ساماندهی هیات های ورزشی؛ عدم توجه به سازمان های مردم نهاد و ساماندهی اماکن ورزشی بود که متاسفانه این موضوع باعث ایجاد بدهی ها و نابسمانی در مجموعه اماکن ورزشی شده بود.

 

حفظ استقلال ورزش شهرستان یکی از اولویت اصلی اینجانب در دو سال اخیر بود و خدا را شاکرم که اجازه ندادم هیات های ورزشی به محلی برای ورود و خروج افراد و بازی های سیاسی تبدیل شود و افرادی در راس هیات ها قرار گرفتند که افرادی معتمد و دارای تجربه و رزمه قوی در عرصه ورزش و مدیریت بودند.

 

قطعا موفقیت در یک سیستم نیازمند همراهی و هماهنگی سایر آحاد جامعه است و خوشبختانه طی دو سال اخیر با تعاملی که با سایر دستگاههای اجرایی صورت گرفت برنامه های متنوعی در راستای همگانی سازی ورزش صورت گرفت که برگزاری همایش های ورزش صبحگاهی در نقاط مختلف شهرستان؛ برگزاری همایش دوچرخه سواری در شهر بهار و برگزاری همایش های ورزش روستایی از جمله این برنامه ها بود. 

 

توجه به حوزه جوانان وسازمان های مردم نهاد یکی از دیگر از برنامه ها اینجانب طی دو سال اخیر بود و خدا را شاکرم امروز با تلاش و همراهی همه فعالان اجتماعی؛ فرصتی خوبی برای حضور جوانان در سازمان های مردم نهاد ایجاد شده و طی دو سال اخیر تعداد سازمان های مردم نهاد از صفر به ۵ سمن ارتقا یافته و چندین سمن روستایی و شهری نیز در انتظار دریافت مجوز هستند.

 

قطعا رضایتمندی و همراهی های عموم مردم به خصوص اهالی ورزش و جوانان از اولویت های کاری اینجانب در همه امور بوده اما در عین حال باید اذعان کرد؛ همه اهداف و برنامه های مد نظر طی دو سال اخیر واقع نگردید؛ اما جای تردیدی نیست که کوشش ها و تلاش ها با تمام توان و ظرفیت بوده و از هیچ اقدامی در جهت کاهش مشکلات ورزش و حوزه جوانان فرو گذار، نشده است.

 

اینجانب در پایان ،خدا را بابت خدمتگزاری به مردم نجیب و آگاه و صبور شهرستان بهار شاکرم و با تقدیر از الطاف الهی و عنایت ائمه اطهار و حضرت بقیه ا... الاعظم از همه همکاران دلسوزم در اداره شهرستان و هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد؛ پیشکسوتان؛ قهرمانان؛ مربیان و داوران رشته های مختلف ورزشی؛ اصحاب رسانه؛ بهره برداران اماکن ورزشی و باشگاههاداران و همه مسئولان استانی و شهرستانی صمیمانه تشکر می کنم و از همه عزیزان طلب مغفرت و حلالیت دارم و امیدوارم تلاش های مخلصانه، مرضی درگاه احدیت و مورد محبت و اقبال جامعه ورزش و جوانان شهرستان قرار گرفته باشد.

 

✍️ علیرضا صفی زاده 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی