سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/8/21 00:15:13
روابط عمومی اداره آبفای شهرستان بهار:

نبود دستگاه فشارشکن دلیل کم و زیاد شدن فشار آب در سطح شهر بهار شده است

روابط عمومی آبفای شهرستان بهار خرابی دستگاه فشارشکن و نبود جایگزین برای آن را دلیل نوسان فشار آب در نقاط مختلف شهر بهار اعلام کرد.

شناسه خبر: 11971

به گزارش نشاط شهر، در پی ارسال پیام های مردمی مبنی بر کم فشار شدن آب مصاحبه تلفنی با روابط عمومی آبفای شهرستان بهار داشتیم تا از دلیل کم فشاری آب در برخی مناطق شهر بهار مطلع شویم.

 

وحید شیرمحمدی، روابط عمومی اداره آبفای شهرستان در پاسخ به علت کم فشاری آب در کوی پاسداران اظهار داشت: 

به علت نقص در شیر فشارشکن اصلی شهر بهار فشار در برخی مناطق شهر دچار افت میگردد که این مشکل در شب ها بیشتر احساس میشود.با توجه به نقشه توپو گرافی و هیدرولیکی شبکه توزیع آب بهار مناطقی از شهرک فرهنگیان و کوی پاسداران بیشتر با این مشکل مواجه میشوند.

 

وی درباره علت کم و زیاد شدن گاه و بی گاه فشار آب گفت:همانطور که اشاره شد بدلیل نقص در شیر فشار شکن و کنترل دستی آن فشار به یکباره کم و زیاد میشود.در حالت اتوماتیک(خودکار) نوسانات فشار بسیار اهسته و کند اعمال میشود.

 

شیرمحمدی در پاسخ به این سوال که برنامه شما در این زمینه چیست، اظهار داشت: 

با توجه به‌ اینکه خیلی از منازل مجهز به سیستم گرمایشی شوفاژ هستند و به علت کم بودن فشار آب، این سیستم در مواردی عمل نکرده یا ضعیف عمل میکند و در این فصل مردم با معضل گرم کردن منازلشان دست و پنجه نرم میکنند، شیرمحمدی در خصوص تدابیر لازم دراین خصوص اظهار داشت:

 

در این شرایط استفاده از مخزن و پمپ پیشنهاد میگردد که بایستی توجه داشت که نصب پمپ بطور مستقیم بر روی لوله آب بعد از کنتور کاملا اشتباه میباشد و بهترین روش استفاده از مخزن (حداقل ۵۰ لیتری)

پس از کنتور میباشد که پمپ نیز بعد از آن نصب میشود.

 

وی در پاسخ به این سوال که چگونه این مسئله رفع خواهد شد اذعان داشت: برنامه کوتاه مدت جهت حل این مشکل تعمیر قطعات و اجزای این دستگاه میباشد که به همت نیروهای متعهد ومتخصص شرکت آبفا انجام میشود.

 

فاطمه بدرلو

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی