سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/8/24 23:46:13
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار خبر داد:

تخفیف ۵۰ درصدی کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های متنوعی از جمله برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب در شهرستان بهار، برگزاری مسابقه کتابخوانی، تجلیل از ناشران و شاعران، اهدای کتاب و...را در دستور کار خود قرار داده است.

شناسه خبر: 11992

به گزارش نشاط شهر ، جهت اطلاع از برنامه ها و مراسم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در هفته کتاب و کتابخوانی با حبیب شهنوازیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مصاحبه ای تلفنی داشتیم.

شهنوازیان در این رابطه گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های متنوعی را در جهت این مناسبت در نظر گرفته است که از جمله مهم ترین آن ها نمایشگاه و فروشگاه بزرگ کتاب شهرستان است که با همکاری شهرداری بهار و بخش خصوصی در محل فرهنگسرای آیت الله بهاری از فردا افتتاح خواهد شد، در این نمایشگاه ۲۰۰ عنوان کتاب و ۲۵۰۰ جلد کتاب در حوزه های مختلف و با در نظر گرفتن ۵۰ درصد تخفیف ویژه ی خرید، عرضه خواهد شد.

وی افزود: برنامه بعدی مسابقه بزرگ کتابخوانی شهرستان است که در فضای مجازی آغاز به کار کرده است و تا ۱ آذر ماه این مسابقه ادامه دارد؛ دوستداران کتاب و کتابخوانی میتوانند فرم ها و پرسشنامه های موجود در فضای مجازی را تکمیل نموده سپس پاسخ را به شماره اعلامی ای که از سوی دبیرخانه هفته کتاب ابلاغ  شده ارسال نمایند، به ده نفر از برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

شهنوازیان اظهار داشت: سومین برنامه، تجلیل از پیشکسوتان حوزه نشر و رونمایی از یک جلد کتاب سرکار خانم عیوضی است که این مراسم در یکم آذر ماه در فرمانداری شهرستان بهار با حضور دوستداران شعر و ادب فارسی و شاعران و هنرمندان شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان و مدارس را از دیگر برنامه ها برشمرد و اذعان داشت: حدود هزار جلد کتاب به مجموعه های مذکور اهدا خواهد.

شهنوازیان برنامه تجلیل از اعضای پنجاه ساله کتابخانه های عمومی شهرستان بهار را دیگر برنامه این هفته عنوان کرد و اظهار کرد: این برنامه با همکاری اداره ی کتابخانه های عمومی در تاریخ ۳۰ آذر ماه در محل سالن آیت الله بهاری اجرا خواهد شد.

شهنوازیان در پایان افزود: امیدوار هستیم کتاب خوانی و قرار دادن برنامه ی مطالعه در ساعات اوقات فراغت ارجح ترین کار در حوزه اجتماعی باشد.

زهرا صادقی گلزار

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی