سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/9/1 20:24:12
رئیس اداره صنعت، معدن تجارت بهار:

عامل توزیع گوشت قرمز ارزان قیمت در شهرستان بهار وجود ندارد

رئیس اداره صنعت، معدن تجارت شهرستان بهار گفت: فعلاً با توجه به نبود استقبال عاملان فروش گوشت ارزان قیمت، توزیع این گوشت در شهرستان بهار وجود ندارد.

شناسه خبر: 12012

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری مهر، علی حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تهیه و توزیع این گوشت زیر نظر جهاد کشاورزی است و دامپزشکی نیز ناظر بر آن است و ما فقط نقش نظارتی داریم و در همین راستا اقدام به جلساتی با اتحادیه و قصابانی داشته‌ایم و با توجه به سابقه مصرف کنندگان مردم بهار استقبال زیادی از این گوشت‌ها نشده است.

وی تصریح کرد: لازم به ذکر است که گوشت‌های ارزان قیمت که چند روزی است عرضه می‌شوند، گوشت میش هستند و هر چقدر سن گوسفند زنده بیشتر باشد گوشت آن سفت و دیرپز می‌شود و قوچ و میش هم از این قاعده مستثنی نیست.

رئیس اداره صنعت، معدن تجارت شهرستان بهار افزود: از زمان شروع توزیع این گوشت‌های ارزان قیمت اطلاع رسانی شده برای توزیع اما تاکنون استقبالی از این گوشت‌ها توسط (مصرف کنندگان و عاملان تأیید شده فروش دامپزشکی) نشده و در صورت سفارش و توزیع این گوشت‌ها به قصابی‌ها، استقبالی برای خرید نخواهند داشت و سفارش دهندگان متحمل ضرر می‌شوند.

لازم به ذکر است با توجه به گرانی گوشت قرمز و کاهش قدرت خرید اقشار متوسط و کم درآمد جامعه کم کم این کالای اساسی از سبد غذایی بسیاری از خانواده‌ها حذف شده است و از هفته گذشته توزیع لاشه گوسفندی با نرخ کیلویی ۷۵ هزار تومان در بازار همدان شروع شده که استقبال و خرید مردم را به دنبال داشته است اما با توجه به اینکه توزیع گوشت ارزان قیمت در شهر بهار دیده نمی‌شود.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی