سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۴۹۳ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) تاکنون برای جامعه هدف در این استان تزریق شده است.

شناسه خبر: 12016

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا، دکتر «محمد خزائی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع واکسن های تزریق شده، یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۷۳۶ نفر دُز اول و  ۹۵۰ هزار و ۶۷۱ نفر دُز دوم و ۱۵ هزار و ۸۶ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کردند. 

وی اظهار داشت: سهم شهرستان های استان همدان در تزریق دُز نخست واکسن کرونا به ترتیب  اسدآباد ۷۵ هزار و ۳۴۴ دُز، همدان ۴۹۷ هزار و ۴۹۹ دُز ، نهاوند ۱۲۱ هزار و ۳۶۸ دُز، ملایر ۱۹۷ هزار و ۸۴۶ دُز، کبودرآهنگ ۹۰ هزار و ۱۳ دُز، فامنین تزریق ۲۶ هزار و ۴۳ دُز، درگزین ۲۹ هزار و ۳۴۵ دُز، رزن ۵۴ هزار و ۲۷۸ دُز، تویسرکان ۷۳ هزار و ۱۲ دُز و شهرستان بهار ۸۳ هزار و ۹۸۸ دُز است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین ۹۵۰ هزار و ۶۷۱ دُز واکسن کرونا در نوبت دوم در استان همدان تزریق شده که سهم شهرستان اسدآباد ۵۷  هزار و ۲۹۷ دُز، همدان ۳۸۰ هزار و ۱۷۳ دُز ، نهاوند ۹۴ هزار و ۶۴۷  دُز، ملایر ۱۵۰ هزار و ۳۴ دُز، کبودرآهنگ ۶۳ هزار و  ۴۰۴ دُز، فامنین تزریق ۲۰ هزار و ۶۴۶ دُز، درگزین ۲۳ هزار و ۲۰۶ دُز، رزن ۳۹ هزار و ۷۰۷ دُز، تویسرکان ۵۶ هزار و ۳۷۰ دُز و شهرستان بهار ۶۵ هزار و ۱۸۷ دُز است.

خزائی ادامه داد: در عین حال ۸۹۶ دُز واکسن نوبت سوم(یادآور) در شهرستان اسدآباد، پنج هزار و ۷۳۹ دُز  در همدان، ۲ هزار و ۵۴ دُز در نهاوند، ۲ هزار و ۶۲۲ دُز در ملایر، ۵۲۷ دُز در کبودرآهنگ، ۱۹۶ دُز در فامنین، ۳۷۸ دُز در شهرستان درگزین،  ۵۳۴ دُز در رزن، یک هزار و ۹۰ دُز در تویسرکان و یک هزار و ۵۰ دُز در شهرستان بهار تزریق شده است.

وی با بیان اینکه آمار تزریق روزانه واکسن کرونا در استان همدان به بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ دُز رسید، افزود: این تعداد شامل ۲ هزار و ۹۵۶ دُز واکسن مرحله نخست، هفت هزار و ۵۹۳ دُز نوبت دوم و ۶۵۱ دُز نیز نوبت سوم (یادآور) است.

به گزارش ایرنا، از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، همه شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

انتهای پیام /ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی