سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سرهنگ نوری خطاب به شهروندان برای استفاده از دزدگیر و علائم هشداردهنده قابل اتصال به گوشی تلفن همراه در منازل خود، گفت: استفاده از دوربین های مداربسته به‌روز با وضوح تصویر بالا به صورتی که تمام راه های ورودی را تحت پوشش قرار دهد توصیه می‌شود اما لازم است که دستگاه DVR با ظرفیت بالا و در خارج از دید قرار گرفته شود.

شناسه خبر: 12048

به گزارش نشاط شهر، سرهنگ نوری با تاکید بر اینکه شهروندان باید از نگهداری اموال باارزش خود نظیر طلاجات، جواهرات، سکه، ارز، وجه نقد و نظایر آن در منزل خودداری کنند، گفت:‌ بهترین محل برای نگهداری این اقلام، صندوق امانات بانک‌هاست. 

وی با اشاره به ساکنان مجتمع‌های مسکونی و خانه‌های چند واحدی نیز گفت: لازم است تمام ساکنان نسبت به ورود و خروج افراد غیر به ساختمان حساسیت نشان داده و بر روی در ورودی ساختمان از قفل های برقی و جک آرام بند استفاده کنند تا همواره از بسته شدن در مطمئن باشند. 

همچنین با توجه با اینکه احتمال می رود سارقین برای انجام سرقت از بانوان نیز استفاده نمایند و در مرحله اول برای شناسایی  منزل با دق الباب یا زدن زنگ آیفون از خالی بودن منزل مطمئن شوند متصور است لذا تأکید می گردد  تا شهروندان گرامی به این موضوع  نیز حساسیت  لازم را داشته باشند و درصورت مشاهده افراد غریبه یا مواجه شدن با افرادی که به صورت مشکوک به درب منازلشان مراجعه می نمایند سریعا مراتب را به پلیس ۱۱۰ برای بررسی این افراد اطلاع دهند .

ایشان در ادامه خاطرنشان نمودند شهروندان در صورت خروج از منزل ، موضوع را به بستگان و همسایگان مورد اعتماد خود اطلاع دهند و حتی برای ترک کوتاه مدت خانه نیز در را قفل کنند.

 

فرماندهی انتظامی شهرستان بهار 

         معاونت اجتماعی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی