سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در این جلسه مدیرعامل انجمن ضمن تشریح فعالیت‌های انجام شده در چندماه اخیر گفت: انجمن توسعه امور اجتماعی و فرهنگی لالجین به منظور توسعه امور اجتماعی و فرهنگی شهرجهانی مجددا بعد از سال ۱۳۸۴ فعال شده و خوشبختانه با طی مراحل قانونی و ثبت اساسنامه فعالیت خود رازیرنظر وزارت کشور رسما آغاز کرده است.

شناسه خبر: 12055

به گزارش نشاط شهر، دومین جلسه فعالان اجتماعی و فرهنگی لالجین به دعوت انجمن توسعه امور اجتماعی و فرهنگی لالجین با حضور مدعوین  برگزار شد. در این جلسه مدیرعامل انجمن ضمن تشریح فعالیت‌های انجام شده در چندماه اخیر گفت:  انجمن توسعه امور اجتماعی و فرهنگی لالجین به منظور توسعه امور اجتماعی و فرهنگی شهرجهانی مجددا بعد از سال ۱۳۸۴ فعال شده و خوشبختانه با طی مراحل قانونی و ثبت اساسنامه فعالیت خود رازیرنظر وزارت کشور رسما آغاز کرده است. 

غلامرضا فخاری گفت: باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم و نیز درخواست همواره معظم له برای  مطالبه گری درست و منطقی از مسئولان و حرکت برای پویایی ، نشاط جامعه و رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی  مردم و نیز تلاش در جهت ایجاد فرهنگ احترام به قانون  و شناساندن حقوق و تکالیف اجتماعی در آحاد جامعه و ارائه پیشنهاد و مشورت به مسئولین برای بهبود زیر ساخت های اجتماعی شهر و همکاری دستگاه‌های اجرایی و انتقال نظرات آنها به مردم و گسترش رابطه مطلوب متقابل بر آن شدیم تا مجددا استارت کار انجمن در دولت مردمی آیت اله رییسی زده شده و امیدواریم همه مردم شهر لالجین عضو این انجمن شده تا فعالیت ها به پشتوانه مردم با جدیت پیگیری شود .

او گفت: برگزاری همایشها و نشست های مختلف فرهنگی و اجتماعی ،برگزاری جلسات آموزش خانواده، جلسات با مسئولین و روسای ادارات ،تعیین کارگروه های چند جانبه برای بررسی مشکلات و ارائه راهکار کارشناسی به مسئولین را از دیگر اهداف این انجمن برشمرد.

 غلامرضا فخاری گفت:این انجمن فارغ از هرگونه جناح بندی های سیاسی فعالیت خود را با حضور اقشار مختلف مردم بانجام خواهد رساند .

در این جلسه حاج علی محمدی رییس هیات مدیره ، احمد رجبی راغب دبیرانجمن به تشریح اهداف انجمن و مفاد اساسنامه انجمن اشاره کرده وتعدادی از حاضران نیز به بیان دیدگاههای خود پرداختند .

این جلسات بادیگر اقشار مردم در  هفته‌های آتی ادامه خواهد یافت.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی