سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/9/17 10:30:14
مسئولین چه خواهند کرد؟!

۸۵ خانوارِ ساکن در قیدعلی بلاغ مشکل آب شرب دارند

قیدعلی بلاغ یکی از روستاهای مهجوریست که با بی مهری و کم توجهی های مسئولین، دستخوش مشکلات بیشماری برای تأمين لازمه های اولیه زندگی شده است.

شناسه خبر: 12060

به گزارش نشاط بهار، سعید نادری نهاد دهیار روستای قیدعلی بلاغ درابتدا به معنی نام این روستا اشاره کرد و گفت: قید درلغت به معنای کوه و بلاغ به معنای چشمه که در ورودی روستا قرار دارد و شایان ذکر است این روستا از توابع شهر صالح آباد است که جمعیت قریب به ۲۸۰ نفر و ۸۵ خانوار را دارا می باشد.

 

وی درادامه بیان کرد: شغل اکثر مردم این روستا دامداری وکشاورزی می باشد.

 

درادامه بااشاره به اینکه این روستا ازنظر توجه مسئولین درامر آبادانی و رسیدگی مهجور مانده گفت: عدم بهسازی روستا و جدول گذاری باعث ایجاد مشکلاتی برای اهالی این روستاشده است.

 

دهیار روستای قیدعلی بلاغ ازدیگر مشکلات این روستا را تأمين آب عنوان کرد و افزود: این روستا دارای منابع آبی میباشد و در مقابل، چاه آن حفاری شده امامتاسفانه تجهیز نشده است و کارگروه تخصصی برای رفع این مشکل تشکیل نمیشود و همچنان بعد از سال ها، در تنش آبی هستیم و قطع به یقین حل این مسئله باعث رفاه عمومی اهالی این روستا خواهد شد.

 

وی در ادامه افزود: جاده این روستا درسال ۹۸ آسفالت شد اما در زمستان همان سال، به دلیل بی کیفیت بودن آسفالت و عدم زیرسازی خراب شده است و این امر، پاسخگو بودنِ مسئولین را قبل از انجام مجدد می‌طلبد.

 

سعید نادری نهاد دهیار روستای قیدعلی بلاغ در خاتمه به بیان یکی دیگراز مشکلات مهم این روستا پرداخت گفت: یکی دیگر ازمهمترین مشکلات روستا بویژه برای دانش آموزان ودانشجویان، مسئله مخابرات و اینترنت می‌باشد که بصورت Gsm و بی سیم است که امیدواریم با پیگیری، مسئولين بتوانند برای حل این مشکل اقدام کنند وتا حدودی ازمشکلات اهالی بکاهند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی