سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/9/20 01:09:06
شهردار مهاجران در نشست با اعضای مجموعه خبری نشاط شهر بهار:

نقش پر رنگ رسانه ها در آموزش حقوق شهروندی/ نشاط شهر از ظرفیت بالایی در عرصه فرهنگ سازی برخوردار است


شناسه خبر: 12067

گروه - مرضیه کریمی رادپور : به گزارش نشاط شهر، علی اکبر ناظمی در نشست با اعضای مجموعه خبری نشاط شهر بر نقش مهم رسانه ها در آموزش حقوق شهروندی تاکید کرد.

 

به گزارش نشاط شهر،  تعدادی از اعضای مجموعه خبری نشاط شهر و ماهنامه نشاط بهار با حضور در دفتر شهردار مهاجران با علی اکبر ناظمی، شهردار جدید این شهر دیدار و گفتگو داشتند و انتصاب وی را در این شهر باعث ثمرات بسیار برشمرده و به وی تبریک گفتند.

 

 

مدیرمسئول پایگاه خبری نشاط شهر، مرضیه کریمی با برشمردن تجربه طرح های رسانه ای فرهنگی این مجموعه خبری برای همکاری با شهرداری بهار اذعان داشت: پرداخت عوارض یکی از مسائلی است که شهرداری ها با آن مواجهند، مجموعه خبری نشاط شهر با همکاری سایر رسانه های محلی شهر بهار تجربه خوبی در انتقال اطلاعات به مردم و بالا رفتن مشارکت مردم در پرداخت عوارض داشت که همین نمونه می تواند در سایر موارد فرهنگی شهرها با کمک رسانه ها عملی شود.

 

مرتضی بهادربیگی مدیر اجرایی مجموعه خبری نشاط شهر، شهر مهاجران را دارای پتانسیل بالایی دانست که به دلیل دوری از مرکز شهرستان مغفول مانده و با تشکیل گروه های مردمی همچون سازمان های مردم نهاد قابلیت کار را دارد.

 

بهادربیگی همچنین اظهار داشت: خانه جوانان شهرستان بهار در این رابطه با توجه به ظرفیت شهردار جوان و دارای تجربه امورات اجتماعی تلاش خواهد کرد که در این مسیر تعامل خوبی داشته باشد تا با جذب مشارکت عمومی شهر در راستای توسعه و رشد گام های اساسی بردارد.

 

 

وی ادامه داد: با شناختی که از فعالان اجتماعی و فرهنگی شهر دارم قطعا اتفاقات خوبی را در همه عرصه های این شهر شاهد خواهیم بود و تلاش مجموعه نشاط شهر بهار برای نشان دادن ظرفیت های خوب این شهر را وظیفه خود می‌دانیم که امیدواریم در این رسالت با همکاری و همیاری مردم شهر مهاجران موفق عمل کنیم. 

 

علی خجسته،  دبیر هیات تحریریه نشریه نشاط بهار نیز با تشریح عملکرد رسانه های مکتوب و مجازی در شناساندن قابلیت های هر شهر و منطقه اظهار داشت: نشریه نشاط بهار در گستره شهرستانی فعالیت می کند و مدیریت نشاط شهر مصمم است که سهمی را برای هر یک از شهرهای شهرستان در ماهنامه در نظر بگیرد تا از تنها نشریه مکتوب شهرستان بتوان بیشترین بهره وری را در تمام نقاط شهرستان داشت.

 

شهردار مهاجران اظهار داشت: همه افرادی که در یک جامعه زندگی میکنند نیازمند آموزشهایی متناسب با نحوه ارتباط فرد با جامعه میباشندکه  این آموزشها موجب جلوگیری از بروز ناهنجاریها و رخدادهای منفی و نامطلوب در شهر خواهد شد. 

 

وی ادامه داد: آموزش شهروندی بخشی از وظایف مدیریت شهری است و با عنایت به اینکه شهرداریها  میتوانند با ارائه خدمات متنوع شهری همواره نقش مهمی در توسعه فیزیکی شهری فعال،پویا و تامین امکانات بالقوه در تقویت نشاط ، مشارکت و شادابی شهروندان داشته باشند، لذا شهرداری مهاجران در راستای افزایش معلومات حقوق شهروندی با همکاری و مساعدت اصحاب رسانه و مجموعه نشاط شهر  اقدام به درج نکات شهروندی خواهد نمود. 

 

در آخر شهردار مهاجران، رسانه را کمک رسان به ارگان ها در فرهنگسازی دانست و برای کمک به برگزاری دوره های آموزشی خبرنویسی از بین جوانان علاقمند شهر مهاجران اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت  تعامل با مجموعه نشاط شهر را باعث تقویت مجموعه شهرداری دانست .

 

مرضیه کریمی رادپور

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی