سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/9/20 10:55:53
مدیر عامل هلدینگ صنایع عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی( شستا):

شرکت در صورت تامین زمین آمادگی سرمایه گذاری در شهرستان بهار را دارد

نشست شهردار و اعضای شوراي اسلامي شهر بهار با دکتر نجفی مدیر عامل هلدینگ صنایع عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی( شستا) با حضور دکترمجتبی فیض الهی برگزار شد.

شناسه خبر: 12068

به گزارش نشاط شهر، این نشست که با هدف سرمایه گذاری  این شرکت در شهرستان  بهار انجام شد شهردار و اعضای شورا ظرفیتهای موجود شهرستان را تشریح کردند .

کوروش نجفی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی شستا ،  با بیان اینکه امنیت غذایی گام نخست در تضمین اهداف جهش تولید در زمینه‌های مختلف در کشور است، 

افزود: توسعه صنعت دامپروری و صنایع وابسته به آن، در تحقق اهداف توسعه پایدار نقشی حیاتی دارد.

وی افزود: رویکرد اقتصادی نام‌گذاری سال‌های یک دهه اخیر از سوی مقام معظم رهبری، اهمیت استقلال اقتصادی را بیش از پیش نمایان کرده و توجه به این حوزه را به دلیل ارتباط آن با تامین معیشت و سایر نیازهای جامعه افزایش داده است.

در همین راستا مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی به برنامه‌های شرکت در سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به اتخاذ سیاست‌های حمایت از تولید ، در نظر داریم با بهبود تکنولوژی تولید و افزایش سرعت بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا یک جهش در تولید و محصول داشته باشیم.

وی افرود: در جهت دستیابی به افزایش  تولید با موانع و ضرورت‌هایی نیز مواجهیم که با توجه به محدودیت منابع مالی و تجربیات پیشین، باید با تزریق هدفمند حداقل منابع و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود بر این موانع غلبه کنیم.

کوروش نجفی با تاکید بر اینکه ظرفیت تولید شیرخام این گروه در حال حاضر تولید ۴۵۰ تن در روز است، ادامه داد: با توجه به نقش استراتژیک و مهم صنایع لبنی و  مصرف شیر در افزایش امنیت غذایی و سلامت کشور باید تلاش کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن به هدفگذاری تولید یک میلیون تن شیر دست یابیم. دکتر نجفی اشاره کردند استان همدان و شهرستان بهار به لحاظ داشتن اب و هوای خنک فضای مناسبی است برای استقرار دامپروری و صنایع وابسته به ان و هم چنین تولید گیاهان داروئی میباشدکه این شرکت  در صورت تامین زمین  امادگی سرمایه گذاری در شهرستان بهار را دارد .

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهار

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی