سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/10/4 13:13:28
امام جمعه شهر بهار در دیدار با استاندار همدان:

در معرفی مدیران تعجیل کنید، بعضی کارها در بهار قفل شده است

صبح امروز استاندار همدان پس از زیارت قبور شهدای شهر بهار و مرقد آیت الله بهاری با هیات همراه در دفتر امام جمعه شهر بهار حضور یافت.

شناسه خبر: 12113

گروه - مرضیه کریمی رادپور : به گزارش نشاط شهر، در این نشست امام جمعه بهار به عدم انطباق مرز تقسیمات سیاسی و طرح جامع شهری اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر حریم همدان تا پشت فرمانداری بهار آمده است و مسکن مهر و حوزه علمیه ما جزء حریم همدان تعریف شده است، شهرداری و شورای شهر بهار هر زمان که شده امکانات لازم را به شهرک بهاران ارائه کرده اند اما انتفاع آن را همدان می برد.

 

حجت الاسلام ارزنده با بیان این مطلب که خود اهل همدان است ولی نگرانی مردم در خصوص مرز تقسیمات سیاسی را به حق می داند، اظهار داشت: شایع شده که همدان چون به دنبال این است که کلان شهر شود، هرجا کم می آورند، می خواهند از بهار مایه بگذارند و خیلی جاها نیز باید در این مورد به مردم حق داد، نباید بگذاریم ذهن مردم با حرکاتی مشوش شود.

 

حجت الاسلام ارزنده با انتقاد از روند کند معرفی مدیران خصوصا در شهرستان بهار اظهار داشت:  شائبه دخالت برخی افراد در معرفی ها مطرح است و به نظر می رسد دخالتهایی از طرف افراد و گروه های خاص در معرفی افراد وجود دارد.

 

امام جمعه شهر بهار با بیان این مطلب که خیلی از جناحها و احزاب تنها به دنبال خیر و صلاح خود هستند اظهار داشت: انتظار ما این است که آقای استاندار در رابطه با انتصابات مخصوصا در شهرستان سریع عمل کنند، چرا که امورات در شهرستان به سختی می گذرد.

 

امام جمعه بهار با بیان این مطلب که نسبت به فرماندار بهار ارادت دارد، گفت: یک عده در شهرستان به دنبال کار کردن نیستند و کارها قفل شده است، تقاضای ما این است که معرفی مسئولین و مدیران با سرعت بیشتری انجام شود.

 

 حجت الاسلام ارزنده در ادامه به مشکل انتشار بوی متعفن از کارخانجات آلاینده در سطح شهر بهار و‌ زمین خواری در اطراف رودخانه سیمینه رود و احتمال بروز سیل در صورت بارندگی شدید اشاره کرد.

 

وی در ادامه به مشکل جزیره شادی ومسکن مهر بهار اشاره کرد و گفت: بهار یک روستای بزرگ است، چرا که نه یک محل تفریح خوب دارد نه یک پاساژ یا سینما دارد، جزیره شادی در ابتدای بهار نیز به مشکل برخورده است و لازم است که توجه ویژه به این مسائل شود.

 

در ادامه استاندار همدان به بیان پاسخ در سوالات مطرح شده پرداخت و گفت: باید به مسیر سیل ها توجه شود و در این باره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی ورود کنند تا در آینده مشکلی پیش نیاید.

 

قاسمی فرزاد در بحث مرز تقسیمات سیاسی گفت: انطباق مرز سیاسی قطعا باید انجام شود چون خواسته ی مردم شهرستان بهار است و با مشخص شدن طرح جامع شهر همدان مشکل مرز تقسیمات سیاسی بهار نیز حل می شود.

 

وی با بیان اینکه در انتصابات نسبت به سایر استان‌ها پیشرو هستیم؛ گفت: نگاه دولت، کوچک سازی دولت است و بسیاری از اشکالات و مفاسد بدلیل بزرگ بودن دولت است و شبانه روزی وقت گذاشته ایم و به سرعت در حال جابجایی هستیم، کندی در وزارتخانه است.

 

وی اظهار داشت: در انتصابات ابعاد علمی، شخصیتی و توان افراد مد نظر است و ورود برخی افراد اعم از حقوقی و حقیقی در انتصابات مشکلاتی ایجاد کرده است.

 

استاندار همدان بیان داشت: منشا بوی متعفن شناسایی شده و در کمترین زمان باید مشکل رفع گردد.

 

وی اظهار داشت: برای حل مشکل جزیره شادی هفته آینده با دستگاه‌های نظارتی جلسه ای برگزار خواهیم کرد و مشکلات را رفع خواهیم نمود.

مرضیه کریمی رادپور

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی