سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/10/4 14:51:10

سینما با منصور به بهار می آید

حبیب شهنوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر بهار از اکران فیلم منصور از امروز در فرهنگسرای آیت الله بهاری خبر داد.

شناسه خبر: 12118

به گزارش نشاط شهر ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر از اکران فیلم سینمایی منصور از امروز، ساعت ۱۶ در سالن فرهنگسرای آیت الله بهاری خبر داد و اظهار داشت: با همکاری سازمان سینمایی ارشاد و موافقت اداره کل مقرر شده از این پس به مدت دو روز در هفته فیلم های روز سینمای کشور در فرهنگسرای آیت الله بهاری اکران شود.

 

شهنوازیان افزود: اولین اکران امروز شنبه ۴ دی با فیلم منصور است و اکران این فیلم ده روز الی دو هفته خواهد بود و مقرر شده دو روز جمعه و شنبه اکران عمومی برپا شود، پس از این فیلم به طور مرتب سایر فیلم های روز و ارزشی به تناوب اکران خواهد شد.

 

وی ادامه داد: قیمت بلیط ۱۵ هزار تومان است و در صورت شرکت گروهی افراد یا ارگان ها تخفیف ۵۰۰۰ تومانی داده می شود و با پرداخت ده هزار تومان می توانند از فیلم دیدن کنند.

 

شهنوازیان همچنین گفت: مقرر شده که اکران فیلم را تا عید امسال به طور مرتب در سالن فرهنگسرا داشته باشیم تا در صورت استقبال مردم وسایل حرفه ای نمایش فیلم سینمایی را در اختیار بگیریم، این حرکت قدمی برای ایجاد سینما و پاسخگویی به نیاز شهروندان است و این مهم تنها زمانی محقق می شود که مردم از آن استقبال کنند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی