سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

برای اولین بار یک پیمانکار برای هرس درختان سطح شهر با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته ایم که از شهرک فرهنگیان و پاسداران کار را شروع کرده اند تا به تدریج تمام درختان سطح شهر را به طور اصولی هرس کنند.

شناسه خبر: 12121

گروه - مرضیه کریمی رادپور : شهردار بهار در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر گفت: برای اولین بار یک پیمانکار برای هرس درختان سطح شهر با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته ایم که از شهرک فرهنگیان و پاسداران کار را شروع کرده اند تا به تدریج تمام درختان سطح شهر را به طور اصولی هرس کنند.

 

مجیدی در خصوص تفاوت این کار با سالهای گذشته گفت: سالهای پیش به پیمانکار پولی بابت هرس درختان داده نمیشد و میزان چوبی که پیمانکار در هرس می برید  به عنوان دستمزد به پیمانکار داده می‌شد و تهاتر میشد  همین باعث می‌شد، پیمانکار انگیزه ای برای هرس شناخته های ضعیف و نازک نداشته باشد و هرس به خوبی انجام نمیشد، اما امسال ما هزینه ای بابت هرس درختان به پیمانکار می‌پردازیم  تا به طور اصولی در اغلب کوچه ها و محلات به هرس درختان بپردازد.

 

شهردار بهار در خصوص مشکلات اجرای این طرح گفت: متاسفانه در اجرای این طرح با مشکلات زیادی از سوی شهروندان مواجهیم تا جایی که پیمانکار چندین بار ابراز انصراف کرده و آن تقاضاهای  برخی شهروندان در خصوص میزان هرس درختان مقابل منزلشان است، که باعث شده هم مراجعه به شهرداری زیاد شود و هم کار پیمانکار را سخت کرده است، لذا از شهروندان درخواست می کنیم بیشتر با عوامل شهرداری همکاری نمایند.

 

مجیدی با بیان اين مطلب که هرس درختان باعث رشد بهتر آنها می‌شود و تاثیر بسزایی در زیبایی محلات دارد، از مردم دعوت کرد که همکاری بیشتری با پیمانکار هرس درختان داشته باشند تا کار با سرعت بیشتری پیش برود.

مرضیه کریمی رادپور

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی