سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: 37 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در راستای اجرای طرح بهارستان در این استان تخصیص یافته که از این میزان اعتبار 23 میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است.

شناسه خبر: 12131

به گزارش نشاط شهر به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "شیرزاد جمشیدی" اظهار داشت: طرح بهارستان با هدف اصلاح شبکه‌های روستایی کشور در حال انجام است که سهم استان همدان از این طرح اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه برق 220 روستا است.
وی به اقدامات اجرایی طرح بهارستان در استان همدان اشاره کرد و ادامه داد: تبدیل 26 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، جابه جایی 220 اصله تیر قرار گرفته شده در معابر روستایی، تعویض 747 اصله تیر به منظور پایداری شبکه برق روستایی، نصب 425 دستگاه چراغ روشنایی روستایی و نصب پنج دستگاه ترانسفورماتور جهت تقویت افت ولتاژ برق مناطق روستایی از جمله اقدامات انجام شده این شرکت در حوزه روستایی است.


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خاطر نشان کرد: همچنین در راستای توسعه شبکه برق روستایی متقاضیان جدید، 13 کیلومتر شبکه و 458 اصله تیر در این استان احداث و نصب شده است.


وی در ادامه به اقدامات انجام شده شرکت توزیع نیروی برق همدان در حوزه شهری اشاره کرد و اظهار داشت: 102 کیلومتر از شبکه ‌های نقاط مختلف این استان جهت رفع افت ولتاژ، کاهش تلفات و کاهش خاموشی‌ها با هزینه ‌ای بالغ بر 10 میلیارد تومان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.


جمشیدی با بیان اینکه 44 کیلومتر شبکه سیمی جهت پایداری شبکه و کاهش سرقت‌ به کابل خودنگهدار تبدیل شده است گفت: این میزان تبدیل شبکه با اعتبار چهار میلیارد و 400 میلیون تومان انجام شده است.


وی با بیان اینکه 35 دستگاه سکسیونر (کلیدهای قابل قطع و وصل) با اعتبار پنج میلیارد و 200 میلیون تومان در راستای کاهش خاموشی‌ ها و انرژی توزیع نشده در این استان نصب شده است، ادامه داد: 231 اصله پایه فرسوده نیز در راستای بازسازی و نوسازی شبکه‌ های برق استان همدان تاکنون تعویض شده است.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به پروژه‌ های در دست اجرا این شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: احداث خروجی پست ‌های لالجین برای تغذیه شهرک سفال‌ سازان 2 به میزان 10 مگاوات و با هزینه چهار میلیارد تومان، احداث پست سید جمال ‌الدین شهرک صنایع غذایی و شرکت صبا نور ایران به میزان 9 مگاوات با اعتبار سه میلیارد و 400 میلیون تومان و احداث پست ذوب آهن اسد آباد با افزایش چهار مگاوات به میزان 2 میلیارد و 500 میلیون تومان از جمله پروژه‌های در دست اجرا این شرکت است.


وی بیان کرد: مطالعات پست‌های 63.20 شهرک‌‌های صنعتی رزن و اسدآباد، نهاوند، عبدالرحیم و همدان 6 جهت توسعه زیرساخت‌‌های شبکه‌ای، جذب سرمایه‌گذار و اشتغال‌زایی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.