سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/10/11 17:22:59
امام جمعه شهر بهار:

پرتاب ماهواره بر سیمرغ نشان از اقتدار ملت ایران است

امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار، پرتاب ماهواره بر سیمرغ را نشان از اقتدار ملت ایران برشمرد.

شناسه خبر: 12144

به گزارش نشاط شهر،امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهارگفت : سردار حاج قاسم سلیمانی برای تمام جهان شناخته شده است و با شهادت این قهرمان ایران به جهانیان معرفی شد.

 

حجت‌الاسلام ارزنده اظهار داشت : حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود و ایشان شهیدی است که در اوج شهادت قراردارد.

 

وی افزود: شهید سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه رزمنده، مدافع حقیقی برای اسلام و سرباز واقعی برای ولایت بود. 

 

امام جمعه بهار با اشاره به سالگرد رحلت علامه مصباح یزدی گفت: این عالم ربانی از علمای بزرگ بود واین عالم سنگربان اعتقادات در ایران بود

 

وی ادامه داد :پرتاب ماهواره برسیمرغ را به ملت ایران باید تبریک گفت و این را نشان از اقتدار ایران اسلامی در ابعاد نظامی باید دانست چرا که دشمن از دستاورد های ایران اسلامی وپیروزی در عرصه های مختلف وحشت دارد.

 

امام جمعه بهار تصریح کرد: ما در ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و مدافعان اسلام که پرورش دهنده انسان های متدین و رهبر معظم انقلاب دارای عزت و عظمت در جهان هستیم و باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

 

وی همچنین ابراز داشت :نگهداری حیوانات در منازل از ترویج فرهنگ غلط غربی است که برخورد در این زمینه بسیار مهم وضروری است .

 

حجت‌الاسلام ارزنده اذعان داشت : فرهنگ غلط غربی فرزند کمتر،زندگی بهتر باید در جامعه برچیده یابد چرا که فرزند کمتر آرامش را به ارمغان نمی آورد و ضربه بزرگي به کشور است که باید هوشمندانه با این توطئه برخورد شود.

 

فاطمه بدرلو

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی