سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/10/16 09:59:20
به بهانه ۱۳ آذر ماه، روز بیمه

با شما برای جبران

گفتگویی با مهدی طیبی نماینده بیمه دی در بهار

شناسه خبر: 12168

به گزارش نشاط بهار، باتوجه به اینکه نمایندگی های بیمه در سراسر کشور با خدمات متفاوت خود، باعث جلوگیری از تباهی سرمایه های مختلف می‌شوند، بدین جهت با نمایندگی بیمه دی در شهرستان بهار همکلام شدیم تا از خدمات این بیمه آشنا شویم.

 

در آذر ماهِ سال ۱۳۱۴ و در چنین‌روزی، شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی و دولتی تأسیس شد و همچنین به عنوان بنیانگذار 《صنعت بیمه》 در کشور آغاز به کارکرد که این تاریخ را می توان بعنوان ملی شدن صنعت بیمه تلقی کرد.

 

 پس از آن زمان تا به حال شرکت های مختلف با عناوینِ دیگر و سهامی خاص و عام شروع به فعالیت کردند؛ صنعت بيمه يكي از مهمترين اركانِ توسعه‌ی اقتصادي كشورها می‌باشد که بدین جهت، شرکت های بیمه از نهادهای مهم در بازار سرمایه هستند و نقش مؤثری در توسعه اقتصادی کشور دارند که به دلیل اهمیت و جایگاه بسیار مهمِ بیمه در کشورها، عنوانِ بیمه در دنیا بنامِ صنعت یاد میشود.

 

اگر برای پیشرفت کشورهای در حال توسعه از جمله ایران تئوری خوبی مانند ایجاد توسعه پایدار را در نظر بگیریم، از نظر محققان در پایداری سه عاملِ مهمِ اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی که بطور کامل و مداوم با همدیگر در تعامل هستند، نقش اساسی دارند؛در بررسی جنبه ی اقتصادی‌، صنعتِ بیمه جایگاه بسیار مهمی دارد که سبب افزایش ثبات مالی، کاهش و یا جبران خسارات میشود.

 

اگر به سالهای اخیر بنگریم و اتفاقاتی همچون حادثه‌ی آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو را در تهران مرور کنیم، سوالی که در اذهان متبادر می‌شود این است که چند درصد از آن کاسبان و فعالان اقتصادی در آن ساختمان به فکر روز مبادا و یا جبران خسارت‌های از پیش تعیین نشده بودند؟! بی شک باید قبول کرد که بیمه‌ی حوادث به ما توانایی خواهد داد تا خسارت‌های ناشی از این دست اتفاقات را جبران کنیم.

 

بیمه به ما امکان میدهد علاوه بر جبران خسارت، کیفیت زندگیِ آینده‌ی خود را با بیمه هایی همچون بیمه عمر و زندگی تغییر دهیم که برای مشاوره تخصصی در زمینه صنعت بیمه، نیاز به اظهار نظر کارشناسان و فعالان صنعت بیمه می‌باشدکه در این باره و برای راهنماییِ بیشتر، نشریه نشاط بهار به معرفی یکی از چهره های شاخص و مردمیِ  فعال در صنعت بیمه شهرستان بهار پرداخته است.

 

 مهدی طیبی نماینده شرکت بیمه دی در شهر بهار در ابتدا به شرح این بیمه پرداخت و گفت: بیمه دی در شهر بهار از سال ۱۳۸۹ تاکنون و بیش از یازده سال سابقه با ارائه تمامی خدمات بیمه ای سعی در خدمت به همشهریان خود داشته است.

 

وی در ادامه انواع بیمه این نمایندگی رابرشمرد و گفت: بیمه عمر انفرادی، بیمه آتش سوزی، بیمه مهندسی، بیمه اشخاص، بیمه مسئولیت و بیمه حمل و نقل و خودرویی را میتوان از خدمات این نمایندگی نام برد که در خدمت همشهریان محترم در شهر بهار بوده و درصدد جلب رضایت صد درصدی مردم و مشتریان عزیز می‌باشد. 

 

نماینده بیمه دی در شهر افزود: شرکت بیمه دی با دریافت مجوز رسمی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۳، با شعار سازمانی « با شما برای جبران » به ثبت رسید و تاکنون دارای بیش از ۱۷ سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور می‌باشد و دارای بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه ( سطح توانگری ۱ ) و جایگاه چهارم در بین ۳۳ شرکت فعال در این صنعت می‌باشد . 

 

وی در ادامه اظهار داشت: بیمه دی از نظر سهام عام و متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌باشد که دارای تخفیفات ویژه برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران است (۸۰ درصد تخفیف بیمه بدنه در دوازده قسط و برای بیمه شخص ثالث دارای دوازده قسط بدون پیش پرداخت و کسر مستقیم از حقوق مشتریان می‌باشد. )

 

وی تصریح کرد: شرکت بیمه دی در طول سال دارای تخفیفات مختلف برای عموم مردم جهت جلب رضایت مشتریان و اقساط مختلف می‌باشد که در شهر بهار ما نیز با ایجاد شرایط آسان می‌توانیم برای سهولت در پرداخت مشتریان، ترتیب اثر دهیم و در کنار مردم آماده خدمت رسانی باشیم.

 

طیبی گفت: با توجه ظرفیت کشاورزی و ساختار بخصوصی که در شهرستان بهار در حوزه کشاورزی وجود دارد، برای انجام بیمه نامه هایی همچون « مسئولیتِ بی نام » و یا « بیمه نامه های آتش سوزی بخصوص سرخانه ها » و افرادی که در این محل ها در حال انجام فعالیت میباشند، بیمه دی بطور کامل در خدمت مردم بوده و با کمترین هزینه برای جبران خسارت های از پیش تعیین نشده آماده خدمت رسانی می‌باشد.

 

مهدی طیبی نمایندگی بیمه دی در شهر بهاردر خاتمه مصاحبه بیان کرد: با توجه به اینکه در آذر ماه سال ۱۳۱۴ صنعت بیمه وارد کشور شد و این روز را ( ۱۳ آذر ) بنام روز جهانی صنعت بیمه در کشور نامگذاری کرده اند، جای دارد این روز را به همه همکاران دراین صنعت و علی الخصوص همکاران ما در شرکت بیمه دی و عموم مردم تبریک گفته و از پروردگار برای همه آرزوی توفیق و سلامتی دارم، مردم عزیز بدانند بیمه دی با تعهد کامل به اجرای تمامی وظایف خود، به شعار سازمانی خود بنام « با شما برای جبران » پایبند می‌باشد. 

 

آدرس بیمه دی: بهار بلوار سی متری شهید بهشتی، روبروی اداره آموزش و پرورش

شماره تماس: 09183129497

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی