سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

حواشی انتصابات در همدان به حدی رسیده که همه در تعلل به سر می برند و صدای معترضان به جایی نمی رسد .

شناسه خبر: 12190

به گزارش نشاط شهر به نقل از صبح الوند، انصراف وزیر کار یکساعت قبل از مراسم تودیع تا تعلل سه ماهه در مدیر کل آموزش و پرورش همدان و اخیرا انصراف از تودیع شهرستان بهار از جمله مواردی است که نشان می دهد همدان در باتلاق انتصابات گیر کرد است. 

حواشی انتصابات در همدان به حدی رسیده که همه در تعلل به سر می برند و صدای معترضان به جایی نمی رسد . 

 

بارزترین نمونه این شرح در تودیع و معارفه حمیدرضا یاری برای اداره کار و تعاون بود و نمونه دیگر انتخاب و رای زنی برای مدیر کل آموزش و پرورش همدان که تاکنون نتیجه درخوری نداشته است. 

 

علیرغم تاکیدات موکد رهبری بر دخالت نکردن نمایندگان مجلس در انتصابات، دخالت نمایندگان در استان کاملا به وضوح خود را نشان داده است.

 

متاسفانه ضعف استانداری همدان در انتصابات کاملا خودنمایی می کند و گویا همدان نیاز به نظارت و دخالت وزارت کشور دارد تا بتواند انتصابات خود را تمام کند. 

 

مردم همدان که همگی از مسئولین قبلی ناامید و با روی کار آمدن دولت فعلی منتظر تغییرات بودند حالا ناامید تر از همیشه شاهد تغییر و تحول آنچنانی در سطح استان نشده اند و مدیران قبلی همچنان با رویه قبلی بر مسندهای خود تکیه زده اند. 

 

تجمع معلمان همدانی با حضور مدیر کل و معاونین وی بارها در اداره کل آموزش و پرورش و حاشیه های ایجاد شده در کمبود معلم استان که برای خانواده ها و فرهنگیان مشکلات زیادی را ایجاد کرده نشان از آن است که بیش از هر چیز تغییرات مدیریتی در این اداره باید ایجاد شود. 

 

اما متاسفانه همدان بیش از هر چیز در تعلل ید طولایی دارد و همچنان نمایندگان برای انتخاب به توافق نرسیده اند!

 

لذا تغییرات ناگهانی در برنامه های معارفه ها بدون اعلام دلیل و زمان جدید بستر حواشی متعددی خواهد بود که به صلاح استان و تیم اجرایی استانداری نمی باشد، لذا پیشنهاد می شود دلیل لغو یا جابجایی برای مردم شفاف سازی شود. 

 

انتهای پیام/ ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی