سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/11/2 13:45:19
امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه:

کار هایی که نیاز به تخصص دارد دخالت در آن سزاوار نیست

امام جمعه بهار ، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار گفت: سفر رئیس جمهور به کشور روسیه به جز دستاورد های سیاسی و اقتصادی، دارای دو مطلب مهم بود که یکی اقامه نماز توسط رئیس جمهور کشورمان در کاخ کرملین و دیگری انتقال پیام سلام پوتین به رهبر معظم انقلاب بود.

شناسه خبر: 12217

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش همه به تقوای الهی و با تبریک اعیاد میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز تولد امام خمینی(ره)اظهار کرد : احترام به مادر امری واجب است، چنانچه در روایتی از حضرت‌ فاطمه(س) داریم که همیشه در خدمت مادر باشید زیرا بهشت زیر پای مادران است.

 

امام جمعه بهار همچنین تصریح کرد: در راستای گرامیداشت مقام زن اگر کسی بخواهد حرمت زن را نگه دارد و جایگاه زن را ادا کند، به او صفت زن ذلیل را می دهند! اما احترام به همسر دستور و امر خداوند است و انجام فرمان بزرگان و امر خدا واجب است و نباید از مسئولیت شانه خالی کنیم چنانچه در روایتی داریم "یک ساعت خدمت درخانه از عبادت هزار ساله و هزار حج عمره بهتر است" و احترام به همسر در خانه باعث به وجود آمدن ارتباط عاطفی و محکم شدن پیوند خانواده و تربیت فرزندان می شود.

 

حجت الاسلام ارزنده اظهار داشت: خدمت کردن به همسر و فرزندان باعث از بین رفتن گناهان کبیره می‌شود و این نشان دهنده اهمیت خدمت به خانواده و حفظ حرمت و شأن همسر است. 

 

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده با اشاره به پیشرفت تکنولوژی گفت : بعضی از فرزندان امروزی، در عصر تکنولوژی و ارتباطات به خاطر دانسته هایشان، با تمسخر با پدر و مادر صحبت می‌کنند اما باید در مقابل پدر و مادر بسیار مواظب باشند.

 

وی همچنین اذعان داشت: سفر رئیس جمهور به روسیه به جز دستاورد های سیاسی و اقتصادی دارای دو مطلب مهم بود؛ یکی اقامه نماز رئیس جمهور در کاخ کرملین و در مقابل ده ها دوربین بود که نشان داد باید کمونیست را در زباله دان تاریخ ریخت و دومین مطلب در اهمیت دیدار این بود که پوتین در اولین صحبتش با اشاره به مسائل سیاسی بر انتقال پیام سلام به رهبر انقلاب تأکید داشت و این نشان دهنده این بود که پوتین رهبر شرق با این کلام بر شایستگی رهبر معظم انقلاب اشاره و آن را تأیید می نماید.

 

وی در آخر نیز با شاره به تودیع و معارفه فرماندار جدید افزود: فرماندار سابق که سکانداری شهر بهار را بدست داشت، بوی جبهه را باخود به همراه داشت و در طول زمان نیز این خصلت را از دست نداد، قابل تقدیر است و از خدمات وی برای شهرستان تشکر میکنیم و همچنین برای دکتر نباتی فرماندار جدید ، جوان  پرتلاش و انقلابی که در کارنامه خود دفاع از حرم را ثبت کرده، آرزوی صحت و سلامتی داریم و ان شاءالله همه مردم و مسئولین در خدمت به مردم با این بزرگوار همراه شوند.

 

وی در پایان نیز با اشاره به فشار گاز و قطع برق در روز های سرد زمستان در بعضی نقاط کشور به این موضوع تاکید کرد که بدون تردید کارهایی که به تخصص نیاز دارد دخالت در آن سزاوار نیست و با توجه به تشخیص  بعضی کارشناسان لوله گاز اضافی خانه ها بسته شده و در صورت قطع برق و پکيج ها مردم به گاز و بخاری دسترسی ندارند و در سرما مانده اند ، مسئولین باید به فکر روز مبادا باشند وقتی سرما شروع شد مردم برای گرم کردن خانه به گاز و بخاری دسترسی داشته باشند.

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.