سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/11/4 19:50:53
فرمانده انتظامی شهرستان بهار اعلام کرد؛

کشف کالای قاچاق میلیاردی در شهرستان بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۵۵۰ میلیارد ریال طی ۹ ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

شناسه خبر: 12223

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ بزرگعلی نوری در تشریح این خبر گفت: با اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سر لوحه قرار دادن شعار سال «تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی‌ها» و برنامه‌های مدون در این راستا، انتظامی شهرستان با استفاده از تمام توان و مشارکت و همدلی خوب مسئولان و مردم عزیز شهرستان بهار، در ۹ ماه گذشته از سال جاری محموله‌های قابل توجهی انواع کالای قاچاق به ارزش ۵۵۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

وی افزود: در رابطه با کشف کالای قاچاق، ۸۵ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و برابر قانون و مقررات با آنها برخورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: شهرستان بهار به لحاظ موقعیت جغرافیایی دروازه استان همدان به سمت استان‌های غربی محسوب می‌شود که به تبع آن، تردد کالای قاچاق در این حوزه انتظامی جز جرایم شاخص بوده که با تدوین برنامه‌های مشخص و عملیاتی در این رابطه، خوشبختانه ۷۷ درصد کشفیات کالای قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود که باید با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی، قدم‌های مفید و مؤثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی