سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

حضور رییس اداره بهزیستی شهرستان بهار در مرکز مثبت زندگی با کد 338 ضمن دیدار و گفتگو با زنان موفق سرپرست خانوار در خصوص سالروز ولادت دخت نبی اکرم گفت: حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها؛ کوثر و آرام بخش حضرت محمد(ص) همدم و مونس مولی علی(ع) و مادر دو ابَر مرد الهی یعنی امام حسن مجتبی و امام حسین علیهما السلام است و شیرزنی همچون زینب (س) پیام آور کربلا را در دامن خود پرورانده و خطِ مشعشع امامت و ولایت را برای بقاء و تداوم دین مبین اسلام به جهانیان عرضه کرده و به حق الگویی عالی مقام برای رهروان و رهپویان این خط نورانی به ویژه بانوان گرانقدر می باشند.

شناسه خبر: 12228

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار، ضمن تبریک و تهنیت زاد روز خجسته حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها  گفت: برای همه بانوان و مادران ارجمند و فرهیخته به ویژه بانوان همکار در بهزیستی بهار مراکز تابعه و خانواده های تحت پوشش، از درگاه خداوند متعال توفیق بهره گیری از مواهب بی پایان این سرچشمه ی عصمت، طهارت، احسان، عاطفه و کرامت را خواستار شدند.

نوروزی ضمن ابراز خشنودی در این دیداراز کارکنان مراکز جهت فراهم نمودن زمینه های شکوفایی استعدادهای زنان جامعه هدف تشکر و قدردانی کرد. وی در پایان به مسایل و مشکلات مطرح شده ازسوی آنان پرداخت.

در پایان به همین مناسبت کیک جشن میلاد توسط دو تن از بانوان تحت پوشش برش داده شد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی