سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/11/11 21:19:11
دبیر کمیته فرهنگی و هنری دهه ی مبارکه فجر شهرستان بهار:

بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی به مناسبت دهه ی فجر در سطح شهرستان بهار برگزار خواهد شد

حبیب شهنوازیان: به همت کمیته فرهنگی و هنری دهه ی مبارکه فجر دستا وردهای انقلاب اسلامی هر چه با شکوه تر به ملت بزرگ ایران اسلامی با استفاده از ظرفیتهای فرهنگی و هنری به منصه ظهور گذاشته خواهد شد.

شناسه خبر: 12248

به گزارش نشاط شهر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار و دبیرکمیته فرهنگی و هنری دهه ی مبارکه فجر شهرستان در گفتگو با خبرنگار بهارانه  از برگزاری‌ بیش از  ۳۰ برنامه فرهنگی و هنری پیش بینی شده در دهه فجر امسال که  به همت کمیته فرهنگی و هنری در دهه ی مبارکه فجر۱۴۰۰  اجرا خواهد شد خبر داد.

 

  حبیب شهنوازیان اظهار کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب، جشن انقلاب در مدارس، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی، برگزاری محفل انس با قرآن و اجرای جنگ شادی از برنامه های شاخص این دهه خواهد بود. 

 

 شهنوازیان نیز تصریح کرد: برگزاری‌ مسابقات قرآن و عترت، فرهنگی، ورزشی و کتابخوانی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، برگزاری نشست های بصیرتی با مبلغین و گفتمان دینی، اعزام مبلغ و مبلغه به مناطق شهری و روستایی نیز از برنامه های پیشنهادی در ایام الله دهه ی فجر خواهد بود.

 

شهنوازیان اضافه کرد:  رونمایی و نقد کتاب، دیدار با خانواده شهدا، فضا سازی و انجام تبلیغات محیطی، شرکت در راهپیمائی ۲۲بهمن از جمله برنامه هایی است که به همت دستگاه‌های متولی کمیته فرهنگی و هنری (اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، شهرداری و اداره تبلیغات اسلامی و کتابخانه های عمومی و اعضای کمیته) در طول دهه ی مبارکه فجر از ۱۲ بهمن الی ۲۲ بهمن در سطح شهرستان بهار به اجرا در خواهد آمد.

 

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی