سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر امام جمعه بهار به اتفاق رئیس حوزه علمیه در ستاد انتظامی شهرستان با فرمانده انتظامي دیدار و از اقدامات و عملکرد مطلوب پلیس شهرستان در راستای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمین و هنجار شکنان تقدیر و قدردانی نمودند .

شناسه خبر: 12256

به گزارش نشاط شهر، در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین ارزنده امام جمعه بهار به اتفاق حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین زارعی رئیس حوزه علمیه در ستاد انتظامی شهرستان با  سرهنگ نوری فرمانده انتظامي  دیدار و از اقدامات و عملکرد مطلوب پلیس شهرستان در راستای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمین و هنجار شکنان تقدیر و قدر دانی نمودند . 

امام جمعه بهار در این دیداراز  پلیس امروز به عنوان  یک پلیس مردمی و ولایی نام برد و خاطر نشان کرد آرامش و امنیت در جامعه‌ مرهون جان فشانی و ایثارگری این عزیزان است . 

در ادامه این دیدار سرهنگ نوری با عرض  خیر مقدم به حضور میهمانان ارجمند . از حمایت های ائمه جمعه و جماعت شهرستان از پلیس در راستای انجام وظیفه و همچنین مشارکت و همدلی بسیار خوب شهروندان گرامی شهرستان بهار قدر دانی نمود .

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی