سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/11/16 14:02:36
امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه:

دولت یازدهم و دوازدهم باعث عبرت برای دیگران شدند

امام جمعه بهار ، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار اظهار داشتن : ماه رجب ،ماه رحمت و برکت است که مقدمه ماه رمضان است و باید قدردان خداوند باشیم و ازاین فرصت و عنایات به معنای واقعی استفاده کنیم و توفیق توبه واقعی از خداوند تبارک و تعالی بخواهیم .

شناسه خبر: 12267

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش همه به تقوای الهی بیان داشتن : خداوند متعال در آیه ۸۴ سوره فجر به سه مطلب اشاره کرده ، بازگشت  به سوی خدا که وسیله آن توبه است همراه با  استغفار، و خداوند تبارک و رحیم است.

 

حجت‌الاسلام ارزنده درادامه  افزود : دولت جهادی و انقلابی با تمام توان وارد کار شده و الان برخی مشکلات به جای مانده از دولت یازدهم و دوازدهم است که همه باید متحد شویم و حمایت همه طرفه برای حل مشکلات امری ضروری است.

 

 وی بنا به فرموده مقام معظم رهبری اذعان داشت : همه صلابت که امروز داریم از تلاش و کوشش اندکی از مسئولانی هست  که با جان و دل از نظر صنعت و تولیدات تلاش کردند و پشت سر رهبری ایستاده اند و اگر همه مسئولان  به وظیفه خود عمل می‌کردند اوضاع از این بهتر بود و خداوند دولت خدمتگزار را موفق می کند و باید به این دولت فرصت داد و لازمه  آن دعای شما مؤمنان برای مسئولانی است که برای خدمت آمده اند .

 

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده با تسليت رحلت آیت‌الله صافی گلپایگانی در پيشگاه امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و شیعیان و پیروان اهل بیت اشاره کرد و گفت :  ایشان با از  ارادتمندان اهل بیت که  عمرشان  را به معنای واقعی استفاده نمودند و از دست دادن این عالم ضربه بزرگي برای اسلام است و این عالم تمام  مدت عمر خود را صرف دین و اسلام کرد .

 

وی در پایان با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت :  روز ۲۲ بهمن تجدید مجدد بااسلام و شهدای مدافع حرم است،  و روز ۲۲ بهمن ماه که وعده دیداری پرشور خواهد بود  در راهپیمایی از اهمیت بسياري برخوردار است و باید با حضور پر شوری در این راهپیمایی شرکت کنیم و با حضور در این راهپیمایی امید دشمنان را به یاس تبدیل کنیم .

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی