سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با شناسایی ۳۹۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۴۲۰ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۴ هزار و پنج نفر رسید.

شناسه خبر: 12274

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا، دکتر «محمد طاهری» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان صفر شد به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

وی اظهار داشت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به سه هزار و ۱۷۱ نفر رسیده است. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۹۸ مورد بود که از این تعداد ۳۹۵ بیمار جدید شناسایی شدند که ۳۶۷ نفر از آنها سرپایی مداوا و ۲۸ نفر بستری شدند.

طاهری تصریح کرد: همچنین ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان همدان بستری شدند و هم اینک مجموع بیماران بستری در مشکوک و قطعی در بیمارستان های استان همدان به ۳۸۲ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌ های استان نیز خاطرنشان کرد: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۷۳، بهار یک هزار و ۵۷۶، تویسرکان یک هزار و ۶۰۶، رزن یک هزار و ۲۴۸، درگزین ۴۲۲، فامنین ۴۲۰ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۶۱ نفر است.

طاهری ادامه داد: همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۳۹ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۸۷ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۱۹۳ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

هم اینک ۶ شهرستان استان همدان در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان «بهار، کبودرآهنگ، اسدآباد و تویسرکان» نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی