سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

عصر دیروز جشنی به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز پدر همراه با همسرایی گروه مرآت با همکاری پایگاه زینبیه و محدثه در حسینیه شهید ضرابی برگزار شد .

شناسه خبر: 12310

به گزارش نشاط شهر، حجت‌الاسلام رضایی با تبریک سالروز ولادت امام علی(ع) و با اشاره به فضائل و خصوصیت شخصیتی علی ابن ابیطالب(ع) گفت : خداوند متعال به زبان امیرالمؤمنین با پیامبر اسلام صحبت کرده و همانطور امیرالمؤمنین در مقدس ترین جای در مکه که همان کعبه است چشم به جهان گشود و در محراب عبادت ، ضربت دید  همچنان که در کتاب القطر  نیز از عنایات ایشان به امت خویش نیز  بیاناتی نوشته شده است .

 

رضایی همچنین تصریح کرد : شب اول قبر، لحظاتی بسیار دشوار ، سنگین و تاریک است که اگر انسان فریاد بزند ، کسی پاسخگو نخواهد بود و کسی می‌تواند جواب دهد که بنده حقیقی خدا باشد و در این هنگام امیرالمؤمنین به دیدار او خواهد آمد .

 

امین رضایی در ادامه افزود : ماه رجب ، ماه با عظمت و ماه امیرالمؤمنین است و خداوندبا کسی همنشین است که همنشین او در ماه رَجَب باشد و اگر می‌خواهید عاقبت بخیر شوید محاسبه نفس کنید .

 

رضایی در پایان سخنان خود افزود : در این ماه رجب با گفتن ۷۰ مرتبه ذکر استغفار و توبه ، صلح با خداوند و یاد آوردن تک تک گناهان ، توفیق بدست آوردن ادای حق الناس و گناه نکردن را ، از خداوند تعالی طلب کنید .

 

 فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر
Error
Whoops, looks like something went wrong.