سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

شهردار لالجین گفت: فعالیت های شهرداری لالجین در قالب طرح استقبال از بهار با تشکیل ستاد خدمات سفر و تقسیم کار بین واحدهای مختلف شهرداری از ۲۰ بهمن ماه در شهرداری لالجین تشکیل شده است.

شناسه خبر: 12321

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای شهر لالجین، شهردار لالجین سید رضا موسوی افزود: فعالیت های شهرداری برای اجرای طرح استقبال از بهار هم اکنون در شهر لالجین شروع شده و شهرداری فعالیت های یک ماه آخر سال را به لحاظ کمی و کیفی بیشتر از گذشته می شود.

 

وی به اهمیت اجرای طرح استقبال از بهار اشاره کرد وافزود: رنگ آمیزی آب نماها،تیرهای روشنایی معابر و پارک ها،ترمیم ،بهسازی و افزایش کیفیت سیستم های روشنایی و نور پردازی در سطح شهر و پارک ها در حال انجام است.

 

شهردار لالجین اظهار کرد: برنامه ریزی پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر از ضایعات و پسماند، لکه گیری و ترمیم آسفالت بعضی از نقاط شهر در دست اقدام است.

 

سید رضا موسوی گفت: تهیه و خرید تعداد  المان مناسبتی جهت نصب در بلوار و محلات سطح شهروسفره های هفت سین در دست اقدام است که چهره شهر جهانی سفال در ایام نوروز برای مردم و مسافران دیدنی و با نشاط باشد.

 

وی گل کاری و درخت کاری سطح شهر و میادین و همچنین توزیع ۵۰۰۰ اصله درخت، بوته گل محمدی و گل رز در بین شهروندان ونصب بنرهای خیر مقدم وتبریک سال جدید و چاپ بیش از ۳ هزار نقشه راهنمایی شهری در بین مسافران از دیگر اقدامات تدارک دیده شده برای استقبال از بهار ۱۴۰۱ است.

 

شهردار لالجین به جمع آوری تابلوهای مزاحم و نامتعارف در سطح شهراشاره کرد و گفت: هر آنچه مورد استقبال مردم عزیز و شهروندان محترم قرار دارد پاکسازی وبه صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار در شهر جهانی لالجین پس از دو سال محدودیت‌های کرونایی و بر جای ماندن تاثیرات روحی و روانی ناشی از ویروس منحوس کرونا، نیاز شهروندان را به داشتن شهری با نشاط و شاداب به ویژه در ایام نوروز ضروری‌تر دانست.

 

وی افزود: همه باید تلاش کنیم ضمن ایجاد نشاط وشادابی شهری،ظرفیت‌های موجود و آثار هنری شهر جهانی سفال را به نحو مطلوب به مهمانان و مسافران که به لالجین سفر می کنند معرفی کنیم و مهمانان نیز با یک خاطر خوب و به یادمانی از شهر لالجین داشته باشند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی