سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/12/6 03:06:17
فرماندار شهرستان بهار در نشست با فعالان مجازی:

جنگ امروز ما، جنگ ادراکی است و فعالان مجازی رزمندگان آن هستند

نشست صمیمی فرماندار شهرستان بهار با حضور فرماندهی پلیس فتا شهرستان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار با مدیران کانال های خبری (فضای مجازی) شهر بهار، در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

شناسه خبر: 12332

به گزارش نشاط شهر، صبح دیروز فرماندار شهرستان بهار در نشست صمیمی با مدیران کانال های خبری اظهار کرد : همه ما دارای اهداف و راهبرد مشترکی در راستای پیش‌برد اهداف  فرهنگی ، سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی انقلاب هستیم و باید کشور را از همه لحاظ به جلو ببریم ؛ امروزه فضای مجازی ابزار دست دشمن است، دشمن هر وقت ما را در جنگ های سخت و نرم و اقتصادی تحریم کرده  نتوانسته‌ است مارا شکست دهد، هم اینک دشمن ما را درگیر جنگ ادراکی و شناختی کرده است. امروز جنگ ما جنگ شناختی است ، این جنگ نیاز به آمادگی رزم دارد و خواسته‌ یا ناخواسته فعالان مجازی برای این سنگر به عنوان رزمندگان هستند .

 

روح الله نباتی ادامه داد : جنگ شناختی و ادراکی یک جنگ ترکیبی است ، دشمن به گونه ای فضا را ترسیم می کند که همه کشورمان را عقب مانده ترین کشور جهان بدانند و باور کنند که در چهار دهه گذشته پیشرفتی نداشته است .

 

وی افزود : در حال حاضر بسياري از مسئولان مومن ، دلسوزانه و گمنام شبانه روز برای اعتلای کشور تلاش می‌کنند اما دشمن برعکس آن را نمایان می‌کند .

 

فرماندار بهار همچنین تصریح کرد : امروزه رسالت ما پیشرفت کشور و استان ، شهرستان و بالا بردن فرهنگ و سياست و آگاه سازی است ؛ تا با معرفی پتانسیل های شهر و کاهش آسیب ها سبب رشد فرهنگی جامعه شویم و در نظر داشته باشید که رسانه هرقدر کاربردی و اثر گذار است؛ همان قدر هم برنده است .

 

در ادامه سرگرد زارعی پناه مسئول پلیس فتا شهرستان بهار نیز اظهار کرد: لازم است کانال های مجازی ساماندهی شوند، از همه فعالان مجازی درخواست داریم که با توجه به اینکه کانال های تلگرامی در رصد پلیس فتاست ، با معرفی هویت کانال و پیج خود با پلیس فتا همکاری نمایند.

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی