سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/12/13 18:02:06
مدیر توزیع برق شهرستان بهار به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد:

اجرای چندین پروژه زیربنایی در راستای ارتقای شبکه برق شهرستان بهار

مدیر توزیع برق شهرستان بهار با تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از اجرای چندین پروژه زیربنایی خبر داد و مطالبات این شرکت از دستگاه های اجرایی و مشترکان را بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال برشمرد.

شناسه خبر: 12353

به گزارش نشاط بهار؛ مازیار بلالی مقدم رئیس توزیع برق شهرستان بهار اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ کیلومتر خط ۲۰ کیلوولت  و ۶ کیلومتر خط فشار ضعیف در شبکه برق شهرستان احداث و بیش از ۲ هزار انشعاب به متقاضیان فروخته شده است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان بهار یکی از قطب های اصلی و مهم صنعتی و گردشگری کشور می باشد و با دارا بودن بیش از ۵۲ هزار مشترک برق در بخش خانگی، کشاورزی و صنعتی، همواره با تقاضای روزافزون فروش انشعاب، به خصوص در بخش های کشاورزی و صنعتی روبه رو است که تحقق این مهم، خود مستلزم سرمایه گذاری و هزینه کرد در بخش زیرساخت های شبکه برق شهرستان می‌باشد.

 

مازیار بلالی مقدم افزود: با عنایت به اینکه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم و انقلاب اسلامی نیز هدف خود را خدمت به مردم و توسعه همه جانبه میهن اسلامی می داند، در راستای توسعه زیرساخت های شبکه برق باید به این مهم اشاره شود که با توجه به شعار سال که حمایت از تولید در آن مد نظر است، مجموعه برق شهرستان بهار اقدام به احداث ۶/۳  کیلومتر خط ۲۰ کیلو ولت هوایی شهرک صنعتی بهاران به همراه اصلاح و بهینه سازی خط ۲۰ کیلو ولت معدن باباعلی و تعویض ۴۵ اصله تیر برق ۱۲ متری کرده است.

 

فروش ۱۶۴۶ مورد انشعاب برق در بخش خانگی 

 

وی افزود: جهت توسعه زیر ساخت های روستایی و خدمت رسانی شایسته تر به اهالی روستاهای شهرستان بهار نیز اقدام به احداث ترانس ۱۰۰ کیلو ولت و تابلو عمومی ۲۰۰ آمپر روستای گنبدان به همراه نصب ۵۹ اصله تیربرق و ۲۰۵۰ متر کابل خودنگهدار شبکه فشار ضعیف و ۱۸ دستگاه چراغ روشنایی در قالب طرح توسعه روستایی و نصب ۶۰ اصله تیر برق و ۱۶۵۳ مترکابل خودنگهدار شبکه فشار ضعیف و ۱۰۰ دستگاه چراغ روشنایی در قالب طرح اصلاح عوارض روستایی در اقصی نقاط روستاهای شهرستان بهار شده است که امید است تمامی طرح های اجرا شده مذکور بتواند گوشه ای از دین ما نسبت به شهدا و علی الخصوص شهدای انقلاب اسلامی را ادا کند.

 

وی همچنین اضافه کرد: در سال جاری و تا پایان دی ماه تعداد ۱۶۴۶ مورد انشعاب در بخش خانگی و ۲۶۲ انشعاب در بخش صنعتی و همچنین ۱۳۹ انشعاب برق نیز در بخش کشاورزی به متقاضیان اخذ انشعاب برق فروخته شده است. 

 

وی میزان فروش انرژی برق به مشترکان شهرستان بهار را تا پایان دی ماه سال جاری بیش از ۳۲۰ هزار  مگاوات ساعت اعلام کرد و افزود: در شهرستان بهار ۵ پست فوق توزیع به همراه ۲۸ فیدر ۲۰ کیلوولت فعالیت داشته که امسال ۱۵ کیلومتر خط ۲۰ کیلوولت  و ۶ کیلومتر خط فشار ضعیف نیز به وسعت شبکه برق افزوده شده است. 

 

مطالبه ۶۰ میلیارد ریالی شرکت برق از دستگاه های اجرایی و مشترکان!

 

مازیار بلالی مقدم با درخواست از عموم مردم شهرستان بهار جهت مصرف بهینه و درست از نعمت خدادادی برق جهت بهره مندی دائم و مستمر همه مشترکان افزود: درخواست ما به عنوان خدمت رسان مردم شریف شهرستان بهار این است که مشترکان بهای برق مصرفی خود را در موعد مقرر پرداخت نمایند تا با این عمل، دست ما در خدمت رسانی بهتر و بیشتر از گذشته باز باشد. 

 

وی همچنین مطالبات شرکت از دستگاه های اجرایی و مشترکان را بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال دانست و افزود: با وجود تمامی محدودیت ها تاکنون برق هیچ یک از مراکز حساس و درمانی قطع نشده است، اما انتظار ما در مجموعه توزیع برق شهرستان این است که تمامی مشترکان اعم از خانگی، صنعتی و یا دستگاه های اجرایی مطالبات را به موقع و کامل پرداخت نمایند تا همگان از برق مطمئن و پایدار بهره مند باشیم. 

 

مازیار بلالی مقدم مدیر توزیع برق شهرستان بهار در پایان گفت: یکی از اقدامات شایان توجه در مجموعه برق کشور و علی الخصوص استان آن هم در شرایط شیوع ویروس کرونا، راه اندازی خدمت رسانی به شیوه غیرحضوری است به گونه ای که بیش از ۳۰ عنوان از خدمات مهم و اصلی قابل ارائه در حوزه برق به راحتی از طریق اپلیکیشن "برق من" در دسترس همگان بوده و همشهریان بهاری می توانند در هر مکانی که حضور دارند و بدون نیاز به مراجعه به اداره برق خدمات مورد نیاز خود را انجام و پیگیری نمایند.

 

سمیه طاوسی قیصر

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی