سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/12/14 15:08:19
امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه:

مردم نیاز به آرامش روحی و روانی دارند

امام جمعه بهار ، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار عنوان کرد: محدودیت های مسافرتی که به تازگی ابلاغ شده بازي جدیدی است، این قوانین برای مسافرت مردم مشکل ساز می شود و آرامش روحی و روانی مردم را به هم میریزد، اما درآخر آن را به اسم انقلاب تمام می کنند .

شناسه خبر: 12356

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش همه به تقوای الهی و با تبریک ایام فرخنده اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز اظهار کرد :  در دوران پر برکت عمر ۴۲ ساله انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها و ماموریت های خطیر کشور در دوران پیروزی انقلاب تا درخشش در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه آبادانی و سازندگی کشور به عنوان بازوان توانمند انقلاب ، که در راس آن مقام معظم رهبری قرار دارد و مایه خير و برکت آن است.

 

حجت‌الاسلام ارزنده با اشاره به صفات معصومین(ع) عنوان کرد : هر یک از معصومین حق جهاد را ادا کرده اند و فرمان الهی به جهاد دارای شأن ویژه ای است ، همچنین جهاد حضرت امام حسین(ع) جهادی خاموش نبوده، بلکه جهادی تبیین محور و کاملا آشکار و روشن بوده‌ است، که هم در امر به معروف و ظلم ستیزی عیان است و هم تبیین ایستادن در برابر ظلم و یاری حق است ، در خطبه منا به بنیان نهادن راه مبارزه با ظلم و ستمگران و جهاد فرهنگی به طور واضح اشاره‌ شده است. 

 

وی در ادامه افزود : با توجه به اینکه روز احسان را در پیش داریم برخي از اقشار در مشقت و سختی زندگی می‌کنند چنانچه وضعیت معیشتی که دولت قبل و کرونا به وجود آورد باعث متضرر شدن برخي از اقشار مردم شد و دولت کنونی تا حدی کمک می‌کند اما نیازمند حمایت مردم است و خوشبختانه در این دوسال مردم به معنای واقعی به میدان آمدند ، در آستانه نوروز هستیم و باید هر یک از ما در حد توان خود کمک کنیم، با تحت پوشش گرفتن یک فرزند از کمیته امداد امام خمینی (ره) برای آخرت خود توشه ای داشته باشيم. همچنین کمیته امداد ، بهزیستی و خیریه‌ های گوناگون در سطح شهر فعالیت های قابل قبولی داشته اند که زحمات همگان شایسته ی تقدیر است .

 

امام جمعه بهار با اشاره به اینکه روح و روان مردم نیاز به آرامش دارد گفت : در این دوسال که از شیوع کرونا می گذرد نا امنی های روحی برای مردم به وجود آمده با بسته‌ شدن مغازه ها، مدارس و مساجد همچنان مشکلات روحی برمردم جاری است، با وجود اینکه تصور میشد با تزریق واکسن کرونا مشکل حل شود، اما نشد؛ تا کی میخواهند آرامش مردم را به هم بریزند و سوال ما این است که چرا وقتی در رابطه با واکسن صحبت میکنیم ضد انقلاب می شویم؟ با وجود اینکه مافیای دارو هرکاری دلشان می خواهند می کنند و محدودیت های مسافرتی که جدیدا ابلاغ شده بازي جدیدی است که شروع شده و با این قوانین برای مسافرت مردم مشکل درست میکنند ،آرامش روحی و روانی مردم را از بين مي برند و عواقب آن را به اسم انقلاب تمام میکنند.

 

وی با درخواست از رئیس جمهور به این امر گفت : آقای رئيسی ما مردم شهرستان بهار از مدافعین شما هستیم و خواهیم بود ، تا زمانی که مسئولان دولت قبل در دولت کنونی وظیفه دارند اجازه ی عمل نمی دهند چرا مسئولین قبلی تغییر داده نشده اند و یا حتی به مقامی دیگر انتقال داده نشده اند،  یک عده عالمانه و عامدانه قصد دارند مسیر حرکت شما را منحرف کنند .

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی