سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرماندار شهرستان بهار به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین، روز مبارک جمهوری اسلامی ایران در پیامی این روز را تبریک گفت.

شناسه خبر: 12417

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

صبحگاه ۱۲ فروردین که روز نخستین حکومت اللَّه است از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست. ملت ما باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند. امام خمینی (ره)

 

روزهای آغازین سال نو و بهار طبیعت ، یادآور ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ و ایام سرنوشت سازی است که با عزم تاریخی مردم مومن، ولایتمدار و بیدار دل این سرزمین، حماسه ای سیاسی رقم خورد و عزت، اقتدار و دلبستگی ملت سلحشور ایران را به استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی جاودانه ساخت .

یوم الله ۱۲ فروردین، آغاز تغییر رسمی نظام شاهنشاهی به نظام جمهوری اسلامی ایران با رای ۹۸.۲ درصدی ملت شریف، فهیم ایران به منزله تغییر بزرگ در تاریخ ایران و جهان است.

این روز جلوه‌ای از وعده حق خداوند تبارک و تعالی و یادآور حماسه سیاسی و فریاد بلند و پرطنین ملت فرهیخته، فهیم و بصیر ایران به برپایی جمهوری اسلامی و تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است که نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخت.

حاکمیتی که امام خمینی (ره)، افق آن را ترسیم کرد، ردایی از جنس سلوک مردانه مولا علی (ع) به تن داشت؛ نهال دنیا را با معجزه دستانش به ریشه‌های دین پیوند می‌زد و آزادی و استقلال مان را به زیر سایبان امن الهی می‌کشید.

اینک در "اولین جشن بزرگ ملی قرن" و آغازین سال‌های چهلواره دوم انقلاب اسلامی که به تدبیر ولی امر مسلمین و رهبر عظیم‌الشأن امت اسلام، افق گشایی برای تحقق تمدن نوین اسلامی صورت گرفته است؛ و در آغاز قرن ۱۵ هجری شمسی که به سال «تولید، دانش‌بنیان  و اشتغال آفرین» مزین است، با درود به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی و همه شهیدان عالی مقام، ملت انقلابی شهرستان بهار با استعانت از خداوند متعال و در سایه سار تدابیر ولی امر مسلمین، همچون گذشته امیدوار و پرنشاط در مسیر تحقق آرمان‌های خود گام می‌نهد و این مسیر تا تحقق جامعه مهدوی و ظهور حضرت صاحب‌الزمان منجی عالم بشریت (عج) ادامه خواهد داشت؛ انشاالله."

 

اینجانب ضمن تبریک این روز سرنوشت ساز به مردم شریف شهرستان بهار ، از خداوند متعال مسئلت می نمایم در سالی که به تدبیر رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی سال " تولید،دانش بنیان ،اشتغال آفرین  "نامگذاری شده است مجد ،عظمت ، اتحاد و همدلی ملت شریف ایران اسلامی یکبار دیگر بر همگان نمایان شود.

 

روح اله نباتی

فرماندار شهرستان بهار

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی