سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/1/17 18:26:42
اولین شورای اداری شهرستان بهار در سال۱۴۰۱ شاهد سه تغییر در سطح کلان مدیریتی بود:

تغییر در فرمانداری از معاونت تا بخشداری

روح الله نباتی در اولین شورای اداری شهرستان بهار در سال جدید به سکونت مدیران در محل خدمتشان تاکید کرد و خواستار نقل مکان محل سکونت مدیران به شهرستان شد.

شناسه خبر: 12427

گروه - مرضیه کریمی رادپور :

به گزارش نشاط شهر، اولین شورای اداری شهرستان بهار در قرن جدید و در اولین روز از ماه مبارک رمضان در سالن آیت الله بهاری برگزار شد.

 

امام جمعه بار با تبریک حلول ماه مبارک رمضان همگان را به بهره گیری از برکات این ماه مبارک توصیه کرد و ادامه داد: در خدمت هدف ما باید خداوند تبارک و تعالی باشد و تغییر و تحول نیز در این مسیر اجتناب ناگزیر است.

 

فرماندار بهار در شورای اداری شهرستان بهار با تشکر و تکریم از آقایان سلطانی راد، معاون سابق سیاسی، سلطانی ابراهیمیان بخشدار سابق مرکزی و مجید ساغرچی بخشدار سابق لالجین برایشان آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

 

نباتی همچنین در ادامه از اقدامات دولت در چند ماه اخیر خصوصا در عید نوروز سخن گفت و اظهار داشت: شاهدیم امیدواری در مردم به وجود آمده است، در ستاد راهیان نور آماده سازی محل اردوگاه در آبادان و خرمشهر به همت سپاه، بسیج و شهرداری ها بسیار عالی بود و بازتاب خیلی خوبی داشت.

 

مدیران، محل سکونتشان را به داخل شهرستان انتقال دهند

 

وی بیان داشت: در ستاد خدمات سفر در عید نوروز، همه دستگاه های خدماتی کشیک بودند تا مردم در آسایش باشند، همکاران ما در جهادکشاورزی، صمت و ... در تلاش بودند که 

کالاهای اساسی مانند شکر، برنج، میوه و ..‌. با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد، چرا که امسال کالاهای اساسی تا روستاها رسید و مردم مستضعف ما دانستند که در دولت آقای رئیسی خدمت به مردم، با اولویت محرومین در دستور کار است.

 

نباتی اظهار داشت: اینطور به نظر می رسد که مردم امیدوار شدند ، این حس ایجاد شده و ما به دنبال این هستیم که این گمان را تقویت کنیم.

 

فرماندار بهار گفت: آن چیزی که برای نظام قابل قبول است روحیه جهادی و رو به جلوست. این روحیه باید در عمل و با سرکشی های شبانه روزی و دلسوزی برای مردم دیده شود.

 

نباتی در ادامه به سکونت مدیران شهرستانی در خارج از شهرستان اشاره کرد و گفت: به صورت قانونی همه مدیران شهرستانی باید در داخل بهار زندگی کنند واگر در این شهرستان سکونت نداریم آن زمانی که دراینجا نیستیم را باید به نوع دیگری جبران کنیم.

 

نباتی گفت: به دنبال این هستم که منزلم را به بهار انتقال دهم و توصیه می کنم که بقیه مدیران نیز سریعتر این مسئله را در دستور کار خود قرار دهند، چرا که این مسئولیت ما با این پیش فرض بوده است.

 

وی در ادامه با تشکر از همه عواملی که در ایام نوروز مشغول به کار بودند از جمله شهرداری ها، شوراها، دهیاری ها، میراث فرهنگی، شبکه بهداشت و سایر نهادهای خدمات رسان نورپردازی شهر بهار را دارای بازتاب خوبی برشمرد و گفت: از اینگونه خلاقیت ها باید تقدیر کرد و بیشتر بهره برد، چرا که با یک خلاقیت کم هزینه می توان گاهی بیشترین بازخورد را گرفت.

 

وی به شعار سال اشاره کرد و گفت: از خلاقیت ها، نوآوری ها و استفاده از محصولات دانش بنیان باید در سال جدید بیشترین بهره برداری را کرد.

 

در ادامه مجید ساغرچی بخشدار سابق لالجین با تشکر ویژه از دهیاران، شوراهای روستاها و شهرداران دو شهر مهاجران و لالجین، یکی از برکات جمهوری اسلامی را حضور بانوان در بخش های مدیریتی دانست و گفت: امسال در بخش لالجین پنج نفر از دهیاران خانم را داریم که هم پای آقایان رو به جلو حرکت می کنند.

 

وی همچنین با تشکر از رسانه ها گفت: سعی کردم تعامل را سرلوحه کار خود قرار دهم و هدف بعدیم این بود که آرامش نسبی در بخش لالجین حاکم باشد، بخش لالجین مشکلات زیادی مانند کودک همسری و خودکشی دارد که از میانگین کشوری بالاتر است و سعی کردیم موضوعات فرهنگی را دنبال کنیم.

 

ساغرچی مبارزه با فساد و زیاده خواهی را برگ‌ زرین کاری خود دانست و گفت: افتخارمی کنم که در این مدت سعی کردم جلوی بسیاری از زیاده خواهی ها را بگیرم.

 

تاکنون ۷۰ تغییر مدیریتی در استان داشتیم

 

در ادامه مسلم مخفی،مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان اظهار داشت: این دولت، دولت مردمی است، کم کردن فاصله بین مردم از اهداف این دولت است، رییس جمهور تاکنون ۱۹ تا ۲۰ سفر استانی داشته اند در استان هم تلاش می کنیم تمام ویژگی های مد نظر رئیس جمهور را پیاده سازی کنیم.

 

مخفی اظهار داشت: روز جمعه، روز تعطیل دولت نیست، بلکه یک روز کاری است، این اتفاق در کل شهرستانها اتفاق افتاده است.

 

وی گفت: صف مرغ در بازار شب عید در سال قبل در همدان تا ماه ها تیتر یک رسانه های معاند بود، تمام تلاشمان در مجموعه استانداری این بود که چنین اتفاقی تکرار نشود، تمام جلسات ستاد تنظیم بازار به ریاست استاندار از ماه ها قبل برگزار می شد.

 

مخفی تصریح کرد: گرچه نرخ تورم ۴۰ درصد میراث دولت گذشته است که به ما رسیده، اما استان همدان در نرخ تورم در ۱۲ ماه پایانی سال ۱۴۰۰ در رده ۳۱ ام قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: افتخار داریم که ۷۰ تغییر مدیریتی در استان داشتیم و ۱۰۰ درصد مدیران بومی استان بوده و این خواسته مردم بود، در دوره های قبل به این مسئله توجه نمی شد،اما الان سعی شده از ظرفیت های داخل استان بهره گیری شود.

 

در ادامه شورای اداری از خدمات آقایان سلطانی راد، معاون سابق سیاسی، امنیتی اجتماعی فرماندار، سلطانی ابراهیمیان، بخشدار سابق مرکزی و مجید ساغرچی ، بخشدار سابق لالجین تقدیر شد و طی حکمی آقایان رضا نصرتی مطلوب، سید علی حسینی و حمید میرزایی به ترتیب به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی، بخشدار مرکزی و بخشدار لالجین معرفی شدند.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی