سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دکتر میرزایی در دیدار با دهیار، اعضای شورا و تعدادی از اهالی روستای حسام آباد به تعدادی بالای سردخانه و سوله در حسام آباد اشاره کرد و روستای حسام آباد را یک ذخیره استراتژیک در استان برشمرد.

شناسه خبر: 12433

گروه - مرضیه کریمی رادپور :

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز دهیار، اعضای شورا و تعدادی از اهالی روستای حسام آباد با حضور در دفتر بخشدار ضمن تبریک  انتصاب دکتر میرزایی به سمت بخشداری لالجین به بیان برخی مسائل و مشکلات روستا پرداخته و تقاضای رسیدگی عاجل به آنها شدند.

 

در این دیدار مسائلی همچون مشکلات آب روستا، راه‌های مواصلاتی روستا، پل روگذر راه آهن و ظرفیت های حسام آباد از جمله تعداد بالای سردخانه، سوله و انبار در روستا بیان شد.

 

دکتر میرزایی روستای حسام آباد را با وجود تعداد قابل توجه سوله و انبار یک ذخیره استراتژیک نه تنها در شهرستان که در استان دانست و گفت: بخش لالجین ظرفیت های بسیاری دارد و نباید نگاه ها تنها معطوف به سفال لالجین باشد، لذا باید نگاه ویژه ای به ظرفیت های موجود در روستاها از جمله روستای حسام آباد شود.

 

وی ادامه داد: بخش لالجین این ظرفیت را دارد که در روستاها شاهد مهاجرت معکوس باشیم و مردم در حال بازگشت به روستاها هستند.

 

دکتر میرزایی همچنین اظهار داشت: پیشنهاد تشکیل شورای اداری را در بخش ها به فرماندار شهرستان داده ام تا بتوان نگاه ویژه ای به روستاها و بخش ها داشت.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی