سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در هر سازمان و بنگاه اقتصادی که رفاه نیروی انسانی آن تابع کسب و کار و درآمد باشد، همدلی و درک شرایط حساس در مقاطع مختلف، یک ضرورت برای عبور از موانع و رسیدن به موفقیت محسوب می شود.

شناسه خبر: 12438

به گزارش نشاط شهر به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در شرایطی که وضعیت اقتصادی حساسی در جامعه حاکم است و مشکلات عدیده ای، روند توسعه کشور در حوزه های مختلف بالاخص حوزه فناوری اطلاعات را کند کرده، قطعا شرکت ها و بنگاه های اقتصادی این حوزه که به صورت مستقیم و غیر مستقیم وابسته به درآمد خود می باشند، ضمن عدم امکان توسعه، مشکلات زیادی در بخش تامین نقدینگی خواهند داشت.

در این میان، همدلی و درک شرایط در لایه های مختلف سازمان، عامل مهمی در عبور از شرایط دشوار و رسیدن به موفقیت محسوب می شود.

بر این اساس، شرکت مخابرات ایران نیز از این مهم مستثنی نبوده و در این شرایط حساس که منطقی شدن تعرفه ها نیز به ثمر ننشسته که این خود عامل زیان و کاهش درآمد با توجه به افزایش هزینه های شرکت می باشد، عبور از این شرایط، نیازمند اتحاد، همدلی و همسویی با سیاست های تدوین شده می باشد.

بدینوسیله، از طریق این پیام، ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که با درک شرایط حساس شرکت، بهانه ای به دست دشمنان و رسانه های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی نداده و با صبر و بردباری منتظر عبور از این شرایط هستند اعلام می دارد، تمام تلاش مدیران ارشد شرکت بر این است که این مشکلات به حداقل ممکن رسیده تا همگی شاهد رشد و شکوفایی شرکت مخابرات ایران باشیم.

پر واضح است، رفع مشکلات، رویکرد اصلی و دغدغه مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران بوده و ان شاالله با کمک و همدلی، شاهد تحقق اهداف و عبور از این شرایط حساس باشیم.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی