سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/2/4 13:08:37
امام جمعه مهاجران :

تاکید بر اتصال مهاجران به جاده تهران

امام جمعه مهاجران در خطبه های نماز جمعه شهر مهاجران گفت : دیروز بانماینده محترم ، شورای اسلامی و دیگر مسئولین در دفتر جلسه ای داشتیم. ایشان قول هایی داده و پیگیر مشکلات این منطقه هستند که تاکید بر اتصال مهاجران به جاده تهران از سمت مهدی اباد بود که از بخشدار جوان و انقلابی می خواهم این نکته را پیگیری نماید.

شناسه خبر: 12463

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه مهاجران در خطبه های نماز جمعه شهر مهاجران گفت :

دیروز بانماینده محترم ، شورای اسلامی و دیگر مسئولین در دفتر جلسه ای داشتیم.

ایشان قول هایی داده و پیگیر مشکلات این منطقه هستند که تاکید بر اتصال مهاجران به جاده تهران از سمت مهدی اباد بود که از بخشدار جوان و انقلابی می خواهم این نکته را پیگیری نماید.

بحث درمانگاه و شبانه روزی شدن نیز دستورش گرفته شده و من از اعضای شورا می خواهم پیگیر این موضوع باشند که انشالله هرچه سریعتر انجام شود. بنده از روزی که امده ام پیگیر دونکته در شهر بوده ام و در جلسات مختلف بین مسئولین شهرستان ، استان و بعضا کشوری مطرح کردیم و پیگیر این موضوع هستیم .

بحث اول ضرورت ساماندهی تولیدکنندگان و شهرک صنعتی هست که ایشان قول دادن پیگیر باشند و طرح مطالعاتی آن انجام شود این کار کمی زمانبر است و نکته ای که اینجا باید مطرح کنم این است بسیاری از تولید کنندگان گرامی با اعتمادی که به ما و دیگر دوستان دارند و آمدند و در تعاونی ثبت نام کردند ، پولهایی که جمع شده در حساب موجود است و دست نخورده است ما منتظریم که منابع طبیعی این زمین را واگذار کند و خود این تعاونی ثبت شود تا گام اول در این مرحله محقق شود ، یک مقدار هم بزرگوارانی که ثبت نام کرده اند حوصله کنند چون این کار چند روزه نیست و چندین ساله که از مطالبات اصلی مردم مهاجران است که انشالله عملی می شود.

یک موضوع دیگر که به جد پیگیریم و منطقه به شدت به آن نیاز دارد بحث اتصال مهاجران به کبودراهنگ و خروج این شهر از بن بست است ، راههای مواصلاتی از جمله اصلی ترین عوامل برای خروج یک منطقه از محرومیت است و باتوجه به وجود کامیونهای متعدد این شهر و روستاهای اطراف و حجم بالای تردد نیاز هست به راههای این منطقه چه جاده تهران و چه کبودراهنگ رسیدگی گردد. راه شاوره راه ارتباطی دوشهرستان بهار و کبودراهنگ می شود. نماینده محترم گفتند طرح مطالعاتی این مسیر هم در حال انجام است که دعا می کنیم انشالله محقق شود.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی