سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/2/4 13:08:37
امام جمعه مهاجران :

تاکید بر اتصال مهاجران به جاده تهران

امام جمعه مهاجران در خطبه های نماز جمعه شهر مهاجران گفت : دیروز بانماینده محترم ، شورای اسلامی و دیگر مسئولین در دفتر جلسه ای داشتیم. ایشان قول هایی داده و پیگیر مشکلات این منطقه هستند که تاکید بر اتصال مهاجران به جاده تهران از سمت مهدی اباد بود که از بخشدار جوان و انقلابی می خواهم این نکته را پیگیری نماید.

شناسه خبر: 12463

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه مهاجران در خطبه های نماز جمعه شهر مهاجران گفت :

دیروز بانماینده محترم ، شورای اسلامی و دیگر مسئولین در دفتر جلسه ای داشتیم.

ایشان قول هایی داده و پیگیر مشکلات این منطقه هستند که تاکید بر اتصال مهاجران به جاده تهران از سمت مهدی اباد بود که از بخشدار جوان و انقلابی می خواهم این نکته را پیگیری نماید.

بحث درمانگاه و شبانه روزی شدن نیز دستورش گرفته شده و من از اعضای شورا می خواهم پیگیر این موضوع باشند که انشالله هرچه سریعتر انجام شود. بنده از روزی که امده ام پیگیر دونکته در شهر بوده ام و در جلسات مختلف بین مسئولین شهرستان ، استان و بعضا کشوری مطرح کردیم و پیگیر این موضوع هستیم .

بحث اول ضرورت ساماندهی تولیدکنندگان و شهرک صنعتی هست که ایشان قول دادن پیگیر باشند و طرح مطالعاتی آن انجام شود این کار کمی زمانبر است و نکته ای که اینجا باید مطرح کنم این است بسیاری از تولید کنندگان گرامی با اعتمادی که به ما و دیگر دوستان دارند و آمدند و در تعاونی ثبت نام کردند ، پولهایی که جمع شده در حساب موجود است و دست نخورده است ما منتظریم که منابع طبیعی این زمین را واگذار کند و خود این تعاونی ثبت شود تا گام اول در این مرحله محقق شود ، یک مقدار هم بزرگوارانی که ثبت نام کرده اند حوصله کنند چون این کار چند روزه نیست و چندین ساله که از مطالبات اصلی مردم مهاجران است که انشالله عملی می شود.

یک موضوع دیگر که به جد پیگیریم و منطقه به شدت به آن نیاز دارد بحث اتصال مهاجران به کبودراهنگ و خروج این شهر از بن بست است ، راههای مواصلاتی از جمله اصلی ترین عوامل برای خروج یک منطقه از محرومیت است و باتوجه به وجود کامیونهای متعدد این شهر و روستاهای اطراف و حجم بالای تردد نیاز هست به راههای این منطقه چه جاده تهران و چه کبودراهنگ رسیدگی گردد. راه شاوره راه ارتباطی دوشهرستان بهار و کبودراهنگ می شود. نماینده محترم گفتند طرح مطالعاتی این مسیر هم در حال انجام است که دعا می کنیم انشالله محقق شود.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

برخی که ادعای دینداری و انقلابیگری داشتند به علما و نخبگان توهین کردند/ مارپیچ سکوت شکسته شد، تا کی باید تحت خفقان این تخریب‌ها باشیم؟/ یک روز برای زندگی‌کردن زندگی نکرده‌ام/ به برخی با ورود به عرصۀ انتخابات تهمت‌زده شد؛ من نمی‌توانم محبت و زحمات آن‌ها را جبران کنم/کار تازه شروع شده است؛ کشور به عقلانیت انقلابی نیاز دارد

باید با در نظر گرفتن دغدغه‌های ۱۴ میلیون نفری که به نامزد پیروز رأی ندادند، اجازه ندهیم که آن‌ها مأیوس شوند / این انتخابات حاوی پیام‌های مهم کاهش مشارکت بود / عدم تمایل بخش قابل توجهی از مردم برای استفاده از حق انتخاب خود باید اهل سیاست را به خود بیاورد؛ نمی‌توانیم به راحتی از کنار آن بگذریم / مهم‌ترین نکته این است که این کاهش مشارکت برای ما تبدیل به یک مسئله جدی شود

چشم بستن بر روی ناعدالتی‌ها دلیلی بر عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای است/ موضوع امروز ما شرکت در انتخابات و انتخاب درست است/مردم ما عاقل و دانا هستند و قدرت انتخاب دارند/ رشد اقتصادی کشور وابسته به حضور در مجامع بین‌المللی است/ چرا باید هر روز با افتخار درصد واریز یارانه‌ها و یا درصد افزایش افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی اعلام شود مگر مردم ریزه‌خوار و یا فقیر هستند؟