سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/2/9 21:44:31
بخشدار لالجین:

تدوین سند توسعه روستا در اولویت دهیاران باشد

دکتر حمید میرزایی در جلسه با دهیاران بر تدوین سند توسعه روستاها تاکید کرد و گفت: با تشکیل جلسات منظم با حضور دهیاران و مدیران دستگاه های خدمات رسان به دنبال هماهنگی بیشتر آنها و رفع مشکل روستاها هستیم.

شناسه خبر: 12477

گروه - مرضیه کریمی رادپور :

به گزارش نشاط شهر، صبح روز گذشته جلسه بخشدار لالجین با دهیاران در  سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

 

در این جلسه بخشدار لالجین بر تکمیل سند توسعه روستا با همکاری دهیاران تاکید کرد و اظهار داشت: سند توسعه روستا، طرح جدیدی نیست بلکه سال های گذشته هم مطرح شده اما طی سالهای اخیر به آن توجهی نشده است.

 

حمید میرزایی با بیان این مطلب که در ماه های آتی اعتبارات تخصیص داده خواهد شد، افزود: در سند توسعه روستا همه آمار و اطلاعات سطح روستا جمع آوری شده و مشکلات روستا بر اساس اولویت مشخص می شود و ما در سال ۱۴۰۱ بر اساس آن اولویت ها پیش خواهیم رفت و اعتبار لازم به روستاها تخصیص داده می شود.

 

میرزایی همچنین با اشاره به ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی گفت: به محض اطلاع از اقدام به هر گونه ساخت و ساز در اراضی و خارج از محدوده مراتب را حتما به بخشداری اطلاع دهید تا به موضوع رسیدگی شود.

 

وی خطاب به دهیارانی که روستاهایشان تحت پوشش آبفا نیست اعلام کرد: با هماهنگی صورت گرفته با آبفا مقرر شده این روستاها با رضایت اهالی تحت پوشش آبفا درآیند و از اداره آبفا انشعاب دریافت کنند و آبفا حتی با وجود فرسودگی لوله های آب نیز پذیرای آن خواهد بود.

 

بخشدار لالجین با اشاره به مشکلات روستاها با دستگاه ها و ادارات خدمات رسان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی را هماهنگ می کنیم که در جلسات ما حضور یابند و به دهیاران پاسخگو باشند تا هماهنگی بیشتری بین دهیاری ها و ادارات به وجود آید.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی