سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/2/10 00:40:09
امام جمعه بهار در خطبه های نماز جمعه :

کسی که مورد ظلم واقع‌شده نباید ظلم را بپذیرد

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر بهار به امامت امام جمعه بهار، بعد از برگزاری مراسم پرشکوه راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم شهیدپرور شهر بهار اقامه شد.

شناسه خبر: 12479

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه بهار، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش همگان به تقوای الهی و با اشاره‌ به آیاتی از قرآن کریم عنوان کرد: قدس مسئله مهمی است و مردم شهرستان با حضور پرشور و حداکثری در راهپیمایی روزقدس حضور پیدا کردند که این حضور پرشور قابل تقدیر است چرا که روزجهانی قدس یکی از یادگاران ماندگار معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه است و اگر این نگاه اندیشمندانه و خردمندانه از یاد رفته بود بدون شک رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به اهداف شوم خود رسیده بودند.

 

حجت الاسلام محمد علی ارزنده تصریح کرد: کسی که مورد ظلم واقع‌شده نباید ظلم را بپذیرد و مورد ظلم واقع شود وظیفه این است که با ظالم بجنگد و در مقابل ظالم بایستند و کناره‌گیری نکند چرا که طاغوت‌هایی هستند که قصد دارند نام خدا را محو کنند و مراکز بیداری افکار جامعه را ویران‌کنند انسان‌های مؤمن و مسلمان با کسانی که قصد این جنایت و خیانت را دارند بجنگند.

 

وی با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار کرد: یکی از وظایف روزه داران و مسلمانان  در شب عید فطر پرداخت زکات فطریه خود به افراد تحت تکلف است. باید پرداخت فطریه به افراد نیازمند رعایت شود که این مهم باعث این شود تا بدانیم باید نسبت به مظلومان و فقرا و نیازمندان توجه مستمر داشته باشیم و این توجه فقط به ماه رمضان محدود نشود.

 

وی افزود : نماز عید فطر همزمان با کل کشور صبح روز عید ساعت ۸‌:۳۰  صبح در مصلی امام خمینی (ره) بهار برگزار خواهد شد.

 

امام جمعه بهار همچنین با گرامیداشت هفته معلم گفت : معلمان از زحمت کش ترین اقشار جامعه هستند و در تمام دوران به ویژه دوران کرونا آموزش در کشور تعطیل نشد و زحمات این قشر از جامعه قابل تقدیر است.

 

وی در پایان با تبریک هفته کارگر اظهار کرد : کارگران، مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی هستند و این قشر زحمتکش موتور محرکه اقتصاد کشور و شهرستان به شمار می‌روند. در سال های اخیر که کشور درگیر جنگ اقتصادی و مبارزه با تحریم های ظالمانه دشمنان بوده است، نقش مهمی بر عهده داشتند.

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی