سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/2/29 17:24:52
فرماندار بهار در نشست با خبرنگاران:

خبرنگاران و هنرمندان را باید به سمت تجاری سازی سوق دهیم

نشست صمیمی خبرنگاران و اهالی رسانه با فرماندار، مدیر عامل خانه مطبوعات و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 12530

 

گروه - مرضیه کریمی رادپور :

به گزارش نشاط شهر، عصر روز گذشته تعدادی از خبرنگاران و اهالی رسانه نشستی با فرماندار شهرستان داشتند و مسائل و مشکلات خود در حوزه خبر و خبرنگاری را مطرح کردند.

 

در این نشست مدیرعامل خانه مطبوعات استان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز حضور داشتند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 

فرماندار شهرستان بهار در این نشست به بحث اقتصاد رسانه و خبرنگاران اشاره کرد و اظهار داشت: تمام سعی من این است که خبر را به سمت تجاری سازی ببریم و خبرنگاران و هنرمندان را به سمت صنعت سوق دهیم تا به این طریق بتوان هم صنعت را معرفی کرد و هم از خبرنگاران و هنرمندان حمایت کرد.

 

نباتی همچنین در مورد وام به خبرنگاران و بسته معیشتی خبرنگاران قول مساعد پیگیری داد.

 

در ادامه  خوش‌ گفتار مدیر عامل خانه مطبوعات استان بر حمایت مادی و معنوی دستگاه ها اداری و دولتی از خبرنگاران و رسانه ها تاکید کرد و اظهار داشت: همینقدر که خبرنگاران به طور منظم به جلسات دعوت شوند و حضور یابند به معنای حمایت معنوی است و حمایت های مالی نیز باید از سوی این نهادها از خبرنگاران صورت پذیرد.

 

خوش گفتار در بحث آموزش خبرنگاران گفت: شهرستان بهار خود دارای افراد شاخص بسیاری است که می توان از این افراد در بحث آموزش ها استفاده کرد.

 

وی در ادامه در خصوص عضویت خبرنگاران در خانه مطبوعات به توضیحاتی پرداخت و گفت: هر شهرستان که ۲۰ خبرنگار ثبت شده در خانه مطبوعات داشته باشد می تواند نمایندگی خانه مطبوعات را در آن دایر کند، لذا خبرنگاران شهرستان باید شناسایی شده و به دو صورت رسمی و افتخاری به عضویت خانه مطبوعات درآیند تا بتوان نمایندگی خانه مطبوعات را در بهار دایر کرد.

 

در ادامه حبیب شهنوازیان نیز به بیان برخی دغدغه ها و مشکلات خبرنگاران و اهالی رسانه از جمله کارت هنر پرداخت و پیشنهاد برگزاری تور رسانه ای برای خبرنگاران برای پوشش بهتر ظرفیت های شهرستان را داد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی