سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

امام جمعه بهار در شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت ایام شهادت امام صادق گفت: امام صادق علیه السلام خطاب به شیعیان فرمود: «زینت ما اهل بیت باشید نه باعث ملامت و سرزنش ما» و در صورتی این امر تحقق می یابد که شیعیان نسبت به احکام و معارف و مبانی دین معرفت داشته باشند و عالمانه در هر عرصه ای وارد شوند.

شناسه خبر: 12554

 

به گزارش نشاط شهر, امام جمعه بهار در شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت ایام شهادت امام صادق گفت: امام صادق علیه السلام خطاب به شیعیان فرمود: «زینت ما اهل بیت باشید نه باعث ملامت و سرزنش ما» و در صورتی این امر تحقق می یابد که شیعیان نسبت به احکام و معارف و مبانی دین معرفت داشته باشند و عالمانه در هر عرصه ای وارد شوند.

محمدعلی ارزنده اضافه کرد: با توجه به ویرانه هایی که دولت از دولت قبل به ارث برده و با کمبود بودجه و انتظارات بالا، مدیریت متفاوت خواهد بود و باید آگاهانه در مقابل هجمه دشمن ایستادگی کرد.

 

در ادامه فرماندار شهرستان بهار تاکید کرد: اخذ نظرات مردم و شنیدن مشکلات آنان در کسب رضایت مندی ارباب رجوعان موثر خواهد بود.

روح اله نباتی از راه اندازی شورای روابط عمومی های شهرستان بهار خبر داد و گفت: با توجه به اهميت پاسخگویی در دستگاههای اجرایی و تبادل اطلاعات و هماهنگی در امور اطلاع رسانی و ایجاد وحدت رویه این شورا با معرفی هیئت رییسه شروع به کار کرده است.

وی اظهارداشت: کارگروه اقتصاد دیجیتال در حوزه اقتصاد الکترونیک با هدف راهبری و هماهنگی توسعه اقتصاد دیجیتال در شهرستان بهار ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه ۸۰ درصد اعتبارات در پایتخت متمرکز است، مدیران کل استانی و نماینده محترم مردم در مجلس پیگیر جذب اعتبارات باشند تا شاهد تسریع در روند اجرای پروژه ها باشیم.

وی اعلام کرد: جاده گردشگری (ینگجه و بهار) با امکانات شهرستان و به کمک شهرداری و دستگاههای اجرایی به صورت کار جهادی آغاز شده که نیازمند خیرینی با ماشین آلات راه سازی برای پیشبرد این پروژه هستیم.

 

در ادامه جلسه دبیر شورای روابط عمومی های شهرستان بهار به تبیین ضرورت راه اندازی شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان پرداخت.

سعید ثقه ای با اشاره به ضرورت اجرایی کردن فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پیاده سازی جهاد تبیین و در راستای کمک به دولت مردمی جهت خنثی سازی هجمه های تبلیغاتی دشمنان انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی روابط عمومی ها را اقدامی موثر در این راستا دانست.

دبیر شورای روابط عمومی های شهرستان بهار با اشاره به راه اندازی کارگروه های تخصصی شورای روابط عمومی ها به ضرورت توسعه شهرستان بهار با توجه به وجود پتانسیل های فراوان اشاره و اطلاع رسانی های درست و دقیق را حق مردم دانست.

سپس حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: استان همدان با ارتفاع قابل توجه از سطح دریا و زیرساخت‌های اقامتی مناسب ظرفیت میزبانی اردوی تیم‌های ملی خارجی را دارد.

وی بیان کرد: ارتفاع این استان از سطح دریا به بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ متر می‌رسد که دارای شرایط بسیار خاص و ویژه‌ای برای آماده‌سازی بدنی و تمرین‌های هوازی ورزشکاران است.

سیفی اضافه کرد: برای دسترسی مطلوب کشورهای خارجی به امکانات و زیرساخت‌های ورزش استان همدان؛ سایت کمپ تیم‌های ملی به آدرس اینترنتی https: //hscamping. ir سال گذشته با حضور مسئولین استان و کشور رونمایی شد.

وی بر توجه به نیازهای قهرمانان ملی تاکید کرد و گفت: نباید مشکلاتی از قبیل مسکن و معیشت و اشتغال باعث مهاجرت قهرمانان شود و آسیب شناسی در این حوزه صورت گیرد  و برای قهرمانان چشم اندازی دیده شود.

 

در ادامه پروژه های شهرستانی اداره کل ورزش و جوانان استان و پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

در پایان مراسم نیز با اهدا لوح تقدیر و احکام صادره توسط دکتر نباتی به اعضای هیئت رئیسه شورای روابط عمومی ها مراسم خاتمه یافت.

لازم به ذکر است آقایان مهدی خدایی، سعید ثقه ای، سعید ماهری، مجید فرامرزی و سعید محمودی به عنوان هیئت رییسه شورای روابط عمومی شهرستان بهار فعالیت خواهند داشت.

 

آرزو میرزایی

زهرا طالبی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی